Trond G. på APs leir for barn og ungdom på Utøya går nå #MeToo?

NFL 007
11.01.2018 kl 16:15 AUF 2426

.
Media:
Tvangsoppløsningen av AP blir dette ti-årets største mediabegivenhet.
Fly forbanna eks DNB aksjonærer vil gjøre tvangsoppløsning av AP til det neste ti-årets største mediabegivenhet også.
Det forventes intet større mediesjokk i Norge i det kommende århundre enn AP/DNBs indre okkupasjon av Norge, dermed blir dette også dette århundre aller største mediebgivenhet i Norge.
.
.
Hei Atle.K!
.
Oppveksten til min nå 20 år gamle Thailandske datter fikk jeg ikke delta i.
Jeg håper å bli stefar til bl.a en 13 år gammel jente - og vi skal IKKE bo i AP/DNB okkuperte Norge!
.
Atle.K det du skrev om AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya, gjorde meg vondt langt inn i hjerteroten så jeg skrev #MeToo 174.) til 179.) som respons i min hovedblogg:
(Jens er ikke innkludert i #MeToo): arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Kan du og din datter ta det mere detaljert ut på Facebook, Twitter osv?
Det meste av presse og media i Norge er redaksjonelt kontrollert av AP/DNB, så dere kommer ingen vei der.
.
.
.
Dette er Atle.K sitt "02:47":
.
Jeg var medlem av AP I 3 tiår
Har vert på mange samlinger m Giske
Alt på Utøya for mere enn 30 år siden var Giskes oppførsel et problem
For 11 år siden kom han til Utøya som minister
Da kullet han jentunger der
Min datter var der og forteller nå at Giske kullet venninna hennes som da kun var 16 år
Min datter meldte seg ut av AUF og først nå skjønner jeg dette
Jeg meldte meg ut for kort tid siden og har meldt meg inn i Høyre slik min datter og har gjort
.
.
Trådstarten ble sponset med WiFi fra Peppes Pizza (UMOE) Bergen.
.
Redigert 19.01.2018 kl 08:30 Du må logge inn for å svare
Atle.K
11.01.2018 kl 17:13 2356

Hvorfor får du ikke treffe din datter
Er dessverre ikke i en posisjon hvor jeg kan ta slikt ut
Holder på med mitt siste år av juss studiene og skal liksom prøve å holde meg i full jobb samtidig, det er tungt nok som det er
Har alt brukt 2 år ekstra på disse studiene fordi jeg må jobbe ved siden av
Det er for risky for meg å involvere meg i slike saker når jeg nesten er ferdig med dette studiet
Min datter er ikke på dette forumet så vidt jeg vet
Men kan spørre henne
Redigert 11.01.2018 kl 17:15 Du må logge inn for å svare
NFL 007
11.01.2018 kl 19:22 2264

Hei Atle.K!
.
Det er dessverre farlig å skrive om slikt i AP/DNB okkuperte Norge, så jeg forstår dine reservasjoner.
.
Grunnen til at jeg ikke treffer min Thailandske datter blir veldig omstendelig å skrive da jeg tror at en jeg er interessert i leser alt jeg skriver - og naturlig nok lurer på akkurat det samme...
.
Jeg ble fortalt i 2001 av en av hennes venninner at min eks kjæreste hadde to barn, ett på 14 år (1987) og ett på 5 år (1996).
Men det kunne umulig stemme for jeg så henne i 1995 og 1996 og hun var absolutt ikke gravid.
Jeg ba henne hilse min eks kjæreste og dagen etter fikk jeg en hilsen tilbake, men etter det ville hun ikke snakke mer om min eks kjæreste. Sannsynligvis var hun blitt truet med bank hvis hun sa noe mer til meg - for min eks var en liten kinaputt av raseri før hun fikk det ut og roet seg ned.
Så gikk det noen år og så fikk jeg vite at i Thailand legger man til ett år til sin alder: 3 måneders planlegging + 9 måneders graviditet.
Så det betyr at min eks har ett barn født i 1988 og ett barn født i 1997.
I 1994 hilste jeg på hennes søster og mann fra Bangkok med "deres sønn" på vel 6 år, men sønnen var kun interessert i min kjæreste og ikke i "sine egne foreldre".
.
Dermed virket det jeg ble fortalt i 2001 forståelig.
Gutten var hennes egen sønn født i 1988.
I Thailand satte man så sent som i 2001 større pris på gutter enn på jenter. Når jeg ble fortalt at hun har "two children" sa hun i realiteten en gutt og en jente for hadde hun hatt to gutter ville hun ha brukt "two boys" siden gutter fremdeles ble satt høyere enn jenter.
.
I 1996 bestemte vi at vi skulle skilles for aller siste gang. Noen dager før spurte hun om jeg ville donere mitt DNA til henne for hun ønsket å leve alene uten menn men med et barn. Jeg sa at jeg ikke ønsket noen barn selv om hun sa at jeg aldri trengte å bry meg om barnet.
Hun kjente meg godt nok til å vite at jeg ville si nei, så noen dager før stjal hun helt sikkert mitt DNA før hun brukte en hel time på badet og nektet etterpå å gjøre noe annet enn å ligge tett inntil meg.
.
Så snart jeg får penger og har etablert meg, skal jeg finne min datter og hvis hun har evner skal hun inn matrikuleres på UNLV på politiske studier - for å skreddersy henne til å bli en tolerant politiker.
Thailand har ikke et Demokrati for politikere - og Thailendere flest - tåler ikke andre sine meninger. Med en gang man ikke sitter med Regjeringsmakten setter man i gang landsomfattende streiker slik at Bangkok, og landet, glir inn i kaos. Derfor har Thailand verdensrekord i militærkupp.
Gjør vi og UNLV en god nok jobb skal min datter bli den perfekte fremtidige Statsminister i Thailand.
.
Redigert 11.01.2018 kl 19:42 Du må logge inn for å svare
NFL 007
11.01.2018 kl 19:23 2266

.
Atle.K forstår du dette?
Du som studerer og alt...
.
Mellom høsten 2005 og høsten 2013 foretok Statsminister Jens Stoltenberg en indre okkupasjon av Norge.
Den viktigste delen kom 1. Januar 2007 da Statsminister Jens Stoltenberg plasserte sin aller, aller beste AP venn, forlover, Siamesiske tvilling og tvillingsjel som CEO i den Statseide banken DNB.
Sammen skapte de den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB.
Rune Bjerke sin hovedoppgave var å skape AP/DNBs Svindeltrekant DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM.
Til sammen har AP/DNBs Svindeltrekant svindlet brukerne av Norges viktigste handelsplass, OSE, for flere hundre milliarder kroner.
Dette skal DNB erstatte. Når det ikke er mer verdier igjen i DNB er det Statens oppgave å erstatte resten. DNB skal i tillegg betale erstatning til etterlatte etter beregnet 100 investorer som ikke tålte den harde svindelbehandlingen til hovedsamarbeidet DNM - OSE/VPS.
De kunne tillate seg til å være hardhendt for AP/DNBs Svindeltrekant beskyttes av APs Riksadvokat og AP/DNBs Statsadvokater hos Finanstilsynet og Økokrim.
.
Alt + enda mer: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
Aksjer og obligasjoner: runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Redigert 11.01.2018 kl 19:28 Du må logge inn for å svare
NFL 007
11.01.2018 kl 19:24 2266

.
Dette er Atle.K sitt "02:47":
.
.
Min datter var der og forteller nå at Giske kullet venninna hennes som da kun var 16 år
Jeg meldte meg ut for kort tid siden og har meldt meg inn i Høyre slik min datter og har gjort
.
Redigert 11.01.2018 kl 19:35 Du må logge inn for å svare
NFL 007
11.01.2018 kl 19:55 2240

Noen innlegg ble sponset med datamaskiner og internett av Bergen Kommune.
.
Jeg vil på ny minne min barndoms venn (gjennom hennes Åstveit fetter) Erna, at hvis hun ikke får skikk på Oslo (AP/DNB/OSE osv.) blir Vestlandet skilt ut i egen Nasjon. Erna vil bli fratatt sitt Statsborgerskap i Nasjonen Vestlandet og utvist.
Hovedstad: Bergen.
BSE ligger naturlig nok i Bergen.
Noe vil bli lagt til Stavanger - slik at vi slipper så mye mas.
Jeg styrer det hele fra USA - via internett...
.
Redigert 11.01.2018 kl 19:56 Du må logge inn for å svare
NFL 007
11.01.2018 kl 21:53 2132

Som barn husker jeg NRK sine innslag fra AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya.
Innslagene minte meg om KGBs Sovjetunionen og STASIs DDR hjernevasking av sine innbyggere.
Ledelsen i AP har lært av både KGB/FSB og STASI i hvordan AP best mulig manipulerer og utnytter sine egne innbyggere - HELT ned til den sarteste sjel...
.
Jeg har vært i og reist i 92 land og jeg regner Norge som det ekkleste landet jeg har vært i.
Ekklest fordi befolkningen har blitt lurt av falske SBB data til å tro at Norge er det beste landet i verden.
Ekklest fordi befolkningen er SÅ naiv at de ikke er i stand til å ta vare på seg selv og sine etterkommere.
Ekklest fordi befolkningen tror de bor i et Demokrati. MEN når AP/DNB kontrollerer ALT som AP/DNB ønsker å kontrollere, er Norge IKKE et Demokrati.
.
Det er en Menneskerett å ha Stemmerett men det er ikke en Menneskerett å leve i et Demokrati. Så langt fortjener dere IKKE å bo i et Demokrati!
.
Listen over 92 land reist: 1.) norgesukjentehelt.blogspot.no
.
Redigert 12.01.2018 kl 01:02 Du må logge inn for å svare
NFL 007
12.01.2018 kl 00:00 2091

Statsminister Jens Stoltenberg tok i 2007 på en måte Statsbanken DNB som gissel.
.
Blir AP sin indre okkupasjon av Norge stoppet, kommer den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB til å kollapse sammen med AP.
Statsminister Erna Solberg regner med at konsekvensene for Høyre blir for store hvis DNB blir nullet mens hun er Statsminister, derfor tør hun ikke få Vest-Europas farligste person siden andre verdenskrig, NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg, arrestert.
.
Jeg skal bruke "Keyser Soze" prinsippet ifra filmen "The Usual Suspects" fra 1995.
Ved å få aksjene i den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB nullet, bruker jeg vreden til 40.000 eks DNB aksjonærer til å kreve AP tvangsoppløst.
.
DET var i hvert fall meningen helt til Atle.K kom med sitt innlegg klokken 02:47 en natt...
Hvis mannlige AP ledere gjennom generasjoner har brukt AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya til sin egen syke fornøyelse, så er det #MeToo som får AP tvangsoppløst - sammen med 40.000 fly forbanna eks DNB aksjonærer.
.
Etter andre verdenskrig ble enkelte kollaboratører dyppet i tjære og rullet i hønsefjær.
AP/DNB kollaboratørene er svindelprofitører, kommunister, senile og folk med for lav IQ, så at de 40.000 får sine aksjer nullet er akkurat den straff AP/DNB kollaboratørene fortjener...
.
Redigert 12.01.2018 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
NFL 007
12.01.2018 kl 14:12 1913

Hvis du Atle.K og datter tar det videre så nytter det ikke med presse og media for det meste av presse og media - inkludert "Klassekampen" - er redaksjonelt styrt av AP/DNB.
.
Det nytter ikke med politiet i Oslo eller politiet i Bergen for begge politimestrene er deltakere i APs indre "okkupasjonsstyrke".
Begge to står på min liste over de som skal dømmes i en kommende Okkupasjonsrett.
.
Den eneste mulighet for å ta dette videre er på sosiale medier.
Jeg bryr meg ikke om enkeltindivid og hva enkeltindivid måtte "tro føle og mene" så jeg har verken Facebook eller Twitter.
.
Jeg har skrevet om Utøya flere ganger men når jeg skriver så er det ingen som forstår hva jeg skriver.
.
SÅ kommer Atle.K og påstår at AP over flere generasjoner har masseprodusert "kvinner" på AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya - og SÅ får han SÅ mye oppmerksomhet at jeg også kastet meg på
#MeToo bevegelsen:
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Bloggens tittel:
.
"Statsminister Jens Stoltenberg var/er del-skyldig i over "100" selvmord og 1+77 drap Arresteres NÅ!"
.
180.) #MeToo: (Sensurert om en bygdetulling fra et ubetydelig veikryss rett sør for Årstad, Bergen.)
179.) #MeToo: (Sensurert om AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya.)
178.) #MeToo: (Sensurert om AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya.)
177.) #MeToo: (Sensurert om AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya.)
176.) #MeToo: (Sensurert om AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya.)
175.) Norge skal godta å "risikere" å "ødelegge" 20 liv som fortjener å bli "ødelagt". Gapestokken bør gjeninnføres!
174.) #MeToo: (Sensurert om AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya.)
165.) Valgfusket som kostet 77 liv og førte til indre okkupasjon av Norge.
164.) Siv Jensen truet Jens Stoltenberg med HVA foran Stortingsvalget i 2009?
161.) Jens Stoltenberg: Fri Barneoppdragelse > Steinerskolen > Keynesianer > AUF medlemsfusk > Organiserer økonomisk kriminalitet gjennom Statsbanken DNB > Fullfører indre okkupasjon av Norge > CD beskyttet > NATO Generalsekretær = Kastrering av NATO? + Russisk invasjon av allerede AP/DNB okkuperte Norge?
160.) Okkupasjonsrett straff settes til 10 ELLER 20 år fengsel. Dommen er endelig og kan ikke ankes.
154.) Nedlegges og selges: Media City i Bergen.
153.) Tvangsnedlegges: NRK, TV2, A-pressen etc. osv. m.m.
140.) Deltakelse i APs okkupasjon av Norge sidestilles Landssvik. Okkupasjonsrett innføres.
139.) Fra AP Nepotisme til kriminell AP Okkupasjon av Norge.
136.) Hilste jeg på A. Beck Gjørv leder av "22. Juli Kommisjonen"?
135.) NSA har sannsynligvis bevisene for at APs PST, SMK og RAK visste om ABBs planer for Regjeringsbygget.
134.) Derfor lot Statsminister Jens Stoltenberg + APs PST 77 mennesker bli drept.
133.) Jeg kunne ha forhindret "22. Juli 2011" TO ganger.
132.) Jeg skriver "Provocation entrapment" for NSA. Jens Stoltenberg vet hva det er men han får ikke advart alle...
129.) Fengsel OG Riksrett for Tor-Aksel Busch, Ingrid Schulerud og Jens Stoltenberg SNAREST!
128.) De 20 som regner meg som Top 50 smarteste i Norge:
127.) Jeg fikk Jens Stoltenberg overvåket 24/7 av USA fra April 2014.
117.) Tidslinje for Statsminister J.S./AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM.
98.) NATOs J.Stoltenberg Vest-Europas farligste siden Adolf Hitler.
80.) AP/DNB/OSE voldtar dere og NRK/TV2/A-pressen håner dere...
73.) 22. Juli fordelene for AP APs PST og APs Riksadvokat Tor-Aksel Busch.
53.) APs PST vs. Meg og "mitt" CIA + Mahatma Gandhi.
52.) Derfor lot Statsminister Jens Stoltenberg + APs PST 77 mennesker bli drept.
.
Innlegget er sponset av NAV Årstad.
.
Redigert 12.01.2018 kl 14:20 Du må logge inn for å svare
Skipssjefen
12.01.2018 kl 15:15 1888

Skal snart innom Bergen.

Kom ombord å få en god kopp kaffe, og en Baker Brun skillingsbolle. SS spanderer.

Deg vil jeg gjerne møte in real life.

SS
Redigert 12.01.2018 kl 15:16 Du må logge inn for å svare
NFL 007
12.01.2018 kl 16:21 1845

Hei SS!
.
Jeg drikker ikke kaffe.
Jeg omgås ikke lengre etnisk Norske Nordmenn.
Jeg er villig til å omgås en Norsk "slem jente" og to Norske stebarn - HVIS vi flytter til USA.
.
the game
12.01.2018 kl 15:40 1860

Tabletter?
NFL 007
12.01.2018 kl 16:06 1844

Hei "the game"!
.
Jeg går på 80 - mikro ett eller annet - D3.
20 mg Furix(?) vanndrivende.
Og så pleier jeg å ta 108 mg Niacin/Nicotinamide som er B3.
.
MEN nå har jeg fått en økende mistanke om at "min beste venn siden gymnaset" Hansemann - er en nær slektning (fetter/søskenbarn) av Trond. Det var først da jeg prøvde å finne Hansemann at jeg oppdaget for noen måneder siden at de har samme etternavn.
Trond gikk 1. Mai 2017 rett forbi meg der jeg sto ved den Blå steinen her i Bergen - og jeg kunne se på han da han så meg at Trond visste hvem jeg er.
Jeg gikk ut fra at Trond hadde sett bildet Ambassaden tok av meg på BDC i Bangkok - MEN det bildet var helt forferdelig så jeg så etter en annen løsning på mysteriumet - og det svaret jeg fikk er MYE mer forferdelig enn bildet.
.
Hansemann er lokalt gift og bor et stykke unna både Trat og Ao Tan Khu.
Hansemann så jeg første gang - og eneste gang i Trat - i 2010. Han var "dritings" så jeg snakket ikke til han...
Hansemann så jeg første gang i Au Tan Khu sannsynligvis på slutten av 2013.
Hansemann tok ikke kontakt med meg før rett etter at jeg hadde begynt å skrive bloggen min i Februar 2014.
Hansemann tok støtt og stadig bilder av meg i Ao Tan Khu. Ao Tan Khu fikk WiFi (signalet kommer fra Koh Chang) i 2014.
Hansemann kritiserte min blogg hver gang vi snakket om bloggen min: Sunnmørsk: "Det idiotiet du skriver i bloggen din!"
Hansemann så at hver gang den Amerikanske Ambassadeansatte "Mr B." kom - så gikk jeg med en gang rett bort til han for å snakke med han om bloggen som jeg mellom April 2014 og Januar 2016 skrev for Amerikansk Etterretning: omsvindelogbedrag.blogspot.no
Hansemann skal jeg google for å se om han er fetter/søskenbarn til Trond - men bare tanken på det gir meg mareritt så jeg har økt mitt inntak av B3 med 50% til 100%...
.
Ao Tan Khu, Trat provins, Thailand: Fem år som strandrydder (jeg fikk tomteprisene til å mangedoble seg) og 20 måneder skrivende for Amerikansk Etterretning: 19.) i norgesukjentehelt.blogspot.no
.
Redigert 12.01.2018 kl 16:16 Du må logge inn for å svare
the game
12.01.2018 kl 16:21 1840

Ok. Blir for innviklet for meg som kun går på vin! Ha en fin kveld!
Skipssjefen
12.01.2018 kl 17:11 1790

Haha, jeg tror du er den sjukeste mannen jeg har sett på HO!
Men det er likevel artig, og humoristisk å lese postene dine!

Helt utrolig at du overlever ADMIN, når man ser hvor lav terskel Admin har for å deaktivere mine gode venner i NOM trådene på gamleforumet!

Lykke til TS!

SS
NFL 007
13.01.2018 kl 00:00 1717

Siden dette er en tråd om Utøya så vil jeg beklage at jeg ikke var i stand til å stoppe "22. Juli 2011".
.
Første mulighet kom ved valgresultatet ved Stortingsvalget i September 2009.
Jeg visste at Statsminister Jens Stoltenberg drev organisert og ikke tillatt velger manipulasjon før valget ved å organisere en "støtteaksjon" for FrP slik at de skulle gå fra å være et parti for alle til å bli et parti for milliardærer. Resultatet var at FrP gikk fra en oppslutning på over 30% til et valgresultat på 22,9%.
På 5 uker mistet FrP 25% av sine velgere. DET er god velger manipulasjon det!
.
De Borgerlige fikk 49.070 stemmer mer enn AP & Co., men pga mandatene vant AP & co.
Grunnen til velger manipulasjonene var noe naive Siv Jensen truet Statsminister med så snart hun satt med Regjeringsmakten. Dumme Siv Jensens overmot førte til Statsminister Jens Stoltenbergs avgjørelse om å starte velgermanipulasjonene. Men HVA var det tåpelige Siv Jensen truet Statsminister Jens Stoltenberg med straffeforfølgelse for?
.
Hadde jeg påvist velgermanipulasjonene igangsatt av Statsminister Jens Stoltenberg, ville det ha blitt omvalg og AP & Co ville ha tapt.
Dermed ville ikke 22. Juli ha skjedd.
.
Mellom midten av September 2009 og frem til 21. Juli 2011 kunne jeg konstant ha avverget 22. Juli 2011 hvis jeg hadde greid å overbevise noen i Norge om at Statsminister Jens Stoltenberg og hans aller, aller, aller beste AP venn, forlover, Siamesiske tvilling og tvillingsjel Rune Bjerke hadde skapt den Statseide banken DNB om til den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB.
.
Sammen skapte de AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM.
Svindeltrekanten har siden 2007 svindlet aksjonærer og obligasjonseiere for flere hundre milliarder kroner - som DNB skal erstatte frem til det ikke finnes mere verdier igjen i DNB.
I tillegg har svindelsamarbeidet mellom DNB/DNM og OSE/VPS til tider vært så rått at beregnet 100 investorer tok sine egne liv i fortvilelse over å ha ruinert familien. Disse selvmordene skal DNB og Staten betale erstattning for.
.
Hvis jeg hadde greid å overbevise noen i Norge om at Statsminister Jens Stoltenberg var og er kriminelt oppsop, hadde han ha blitt arrestert og AP ville ha blitt tvangsoppløst.
MEN Svindeltrekanten er beskyttet av sannsynligvis alle Statsadvokatene i Finanstilsynet og Økokrim.
AP og Jens Stoltenberg er beskyttet av APs egen Riksadvokat.
Bortimot all presse og media, innkludert "Klassekampen", er redaksjonelt kontrollert av AP/DNB
.
Så uansett hvem jeg skrev til for å få det kriminelle oppsopet Jens Stoltenberg arrestert, så kom jeg ingen vei.
.
Dermed skjedde 22. Juli 2011 fordi jeg ikke forsto at Statsminister Jens Stoltenberg hadde satt igang en indre okkupasjon av Norge slik at det var - og er - umulig å stoppe han og AP og DNB osv.
.
.
I 40 år har Jens Stoltenberg og Ingrid Schulerud ønsket å kastrere NATO. I 4 år har de planlagt hvordan de skal kastrere NATO.
I 18 år har Jens Stoltenbergs venn Vladimir Putin planlagt å kastrere NATO.
I 70 år har KGB/FSB planlagt å kastrere NATO.
.
De har blitt lurt til å tro at de har felles mål, men Vladimir Putin/FSB har voldelige mål.
Hva det blir vet jeg ikke, men det blir sannsynligvis noe som forsinker beslutningsprosessen slik at Russland er ferdig før NATO kan reagere.
.
Hvis jeg overlever og internett fremdeles eksisterer skal jeg hovere på rungende Bergensk:
.
"KA sa eg!?"
.
Redigert 13.01.2018 kl 00:48 Du må logge inn for å svare
NFL 007
13.01.2018 kl 23:55 1556

Mens dere lurer på om AP gjennom generasjoner har masseprodusert "kvinner" på AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya, er jeg opptatt av helt andre ting.
.
Er Hansemann G., min beste venn siden gymnaset, fetter/søskenbarn med T.G.?
Spionerte Hansemann på meg for T.G. og J.S. om min kontakt med den Amerikanske Ambassade ansatte Mr B.?
.
Det forundrer meg alltid at Hansemann mente bloggen min om AP/DNB organisering av aksje og obligasjonsvindelen var "idioti" da Hansemann visste ingenting om aksjer og obligasjoner.
Det forundrer meg også det utbruddet han kom med da jeg fortalte at jeg hadde vært til Bangkok for å besøke den Amerikanske Ambassaden (18.(?) Desember 2015). Det var mere som et forbannet sjokk enn et uttrykk for manglende tro.
.
Men Hansemann var alltid snill mot meg og spanderte mat og øl på meg. Masse øl. Og siden Hansemann er rundt 100 kilo og 190 meg var rundt 72 kilo ble jeg full og han småfull.
Enkelte besøk husker jeg ikke slutten av. Pumpet Hansemann meg for opplysninger for T.G. og J.S.?
.
Jeg skal Google Hansemann og T. når jeg får fatt i Hansemann sin bror sitt navn også. Det navnet er på min telefon som Peppes Pizza (UMOE) har tatt pant i for jeg kunne ikke betale regningen etter at AP/DNB saboterer utbetalingene fra NAV Årstad til meg.
.
Le ikke av at jeg er NAV klient.
Svindelsammarbeid mellom DNB/DNM og OSE/VPS har produsert beregnet over 1000 NAV klienter og siden svindelsammarbeid DNM og OSE til tider er så rått, har de fått beregnet 100 investorer til å bli så fortvilet over at de ødela familieøkonomien at de tok sitt eget liv. DNM-OSE kunne more seg med sin råhet for MarketWatch og sannsynligvis alle Statsadvokatene hos Finanstilsynet og Økokrim beskytter Svindeltrekanten DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM.
.
Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB skal erstatte flere 100 milliarder kroner som DNB har påført sine svindelofre i tap.
I tillegg skal DNB erstatte de etterlatte. Når det ikke er flere verdier igjen i DNB, blir det Statens oppgave å erstatte resten.
.
Det jeg skrev i går om at SMK, Riksadvokatens kontor og APs PST visste om ABBs planer for Regjeringsbygget, kan sannsynligvis opptak NSA har bekrefte.
Da jeg fortalte Mr B. At mitt nettbrett til stadighet ble sabotert, så han betenkt ut. Jeg går ut fra han fikk NSA til å overvåke i WiFi anlegget vårt for å finne ut om det var APs PST eller FSB som saboterte for meg.
FSB liker meg ikke for jeg påstår at Jens Stoltenberg er Vladimir Putins øyne, ører og stemme i NATO.
Jeg fortalte Mr B. i April 2014 at jeg av og til drakk meg full og at jeg derfor ikke ønsket å få vite noe hemmelig. Derfor fikk jeg aldri vite hvem som ødela mitt nettbrett 5-6 ganger på ett år. Vi fikk WiFi i Ao Tan Khu i 2014 og jeg kjøpte meg et nettbrett til 1500 baht.
.
.
.
Tillegg søndag morgen:
Vi fikk WiFi kort tid etter at jeg begynte å skrive for Amerikansk Etterretning via den Amerikanske Ambassaden i Bangkok. Familien jeg bodde hos og ryddet stranden for var gjerrig og å få opp WiFi link med Koh Chang hadde en betydelig kostnad. Betalte den Amerikanske Ambassaden for det hele via Mr B. slik at jeg skulle få internett 24/7 i stedet for en gang i måneden da jeg tok fri og reiste 30 kilometer til Trat og internett?
Da jeg ble arrestert for 6 år uten visum og 15 måneder uten gyldig pass, hjalp den Amerikanske Ambassaden meg til å få KUN 3 dagers fengselstraff - og jeg ble sluppet ut etter 2 dager. Det til tross for at Mr B. var blitt pensjonert og attpåtil var i USA på ferie.
Da jeg var på den Amerikanske Ambassaden i Bangkok i Desember 2015 tok de bilde av både meg og personalia i mitt utgåtte pass.
Så ble jeg AP/Ingrid Schulerud sitt eget UDs ansvar og den Norske Ambassaden holdt meg innesperret sammen med over 70 menn på et rom på forfedelige BDC i Bangkok i 8 uker før de greide å kjøpe en flybillett til meg til Norge...
AP/DNB ønsket tydeligvis ikke at jeg skulle komme tilbake til Norge - Og jeg ønsket heller ikke å komme tilbake til AP/DNB okkuperte Norge der befolkningen er SÅ barnslig naiv og Nasjonalt selvforherligende at jeg unngår, så godt det lar seg gjøre, enhver form for kontakt med etniske Nordmenn.
.
.
.
Strandrydderen som gjorde landsbyen rik: 19.) i norgesukjentehelt.blogspot.no
.
Bloggen som jeg skrev for Amerikansk Etterretning - og som Hansemann hater: omsvindelogbedrag.blogspot.no
.
Alt + enda mere: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Aksjer og obligasjoner: runebjerkearresteres.blogspot.no
.
De har beviselig visst siden (før) Mai 2010 hvem jeg er og mitt fulle navn står i alle de 6 bloggene mine.
.
Redigert 14.01.2018 kl 09:56 Du må logge inn for å svare
NFL 007
15.01.2018 kl 00:04 1377

Statsminister Jens Stoltenberg innførte en indre okkupasjon av Norge mellom høsten 2005 og høsten 2013.
Den viktigste brikken var å gjøre Statsbanken DNB om til den AP okkupere korrupte og kriminelle Statsbanken DNB.
Rune Bjerke sin hovedoppgave var å skape AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM.
Svindeltrekanten har svindlet brukerne av OSE og NTM for flere hundre milliarder kroner - penger DNB skal ersatte.
Svindeltrekantens rå SAMARBEID mellom DNM og OSE har utløst beregnet 100 selvmord, som DNB skal betale erstattning til de etterlatte for.
Når det ikke er mere verdier i DNB skal Staten erstatte resten.
.
AP/DNB kontrollerer Riksadvokaten og sannsynligvis alle Statsadvokatene hos Finanstilsynet og Økokrim.
AP kontrollerer APs PST.
AP/DNB kontrollerer redaksjonelt nesten all presse og media i Norge innkludert "Klassekampen".
.
Slue Statsminister Jens Stoltenberg beregnet at hvis han tok Statsbanken DNB gissel, var det ingen som tør å stoppe han.
For knekker AP sammen knekker også DNB sammen.
Statsminister Erna Solberg regner med at det vil bli katastrofalt for Høyre og henne selv hvis DNB blir "nullet" mens hun er Statsmnister.

Derfor tør ikke Statsminister Erna Solberg få Vest-Europas farligste person siden andre verdenskrig - Vladimir Putin/FSB ører, øyne og stemme - NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg, arrestert.
Og derfor får vi ikke de som har masseprodusert "kvnner" på AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya arrestert heller.
Norge er blitt gissel for Herrefolket i AP og Nordmenn er i realiteten like lite fri som pelsdyrene som Regjeringen skal utfase...
.
Dere er blitt lurt av falske data fra APs SSB til å tro at Norge er verdens beste nasjon - mens Norge i virkeligheten er et gigantisk mink bur...
.
Redigert 15.01.2018 kl 07:56 Du må logge inn for å svare
NFL 007
16.01.2018 kl 00:00 1279

Rundt år 1970 hadde jeg Tove Karoline Knutsen, som senere ble en AP Stortingsrepresentant for Troms, boende som min nabo på Åstveit utenfor Bergen.
Hun bodde hos sine slektninger fra Nord-Norge. Over seg hadde hun Erna sin kusine og 16 dager yngre fetter - som var min barndom og ungdomstid beste venn. Jeg bodde i det orange huset nedenfor Tove Karoline Knutsen.
Jeg husker en ung liten kvinne som alltid bar på en gitarkasse, men jeg husker ikke hvor lenge hun bodde der.
.
Kan noen prøve å kontakte henne og tipse henne om min blogg som er blitt litt #MeToo om "02:47" og om en bygdetulling fra et ubetydelig veikryss kalt Os?
.
Telefonen min ligger som sikkerhet hos Peppes Pizza (UMOE) i Bergen sentrum grunnet en ubetalt regning.
I tillegg orker jeg ikke å måtte forholde meg til etnisk Norske Nordmenn.
Jeg er mer enn villig til å gjøre et unntak for "slem jente" - som er blant de 20 som regner meg blant Norges 50 smarteste.
.
Hvis Erna påstår at jeg klådde på henne som barn, så vil jeg på det sterkeste avvise dette. Da som nå er hun mye større enn meg og 6 måneder eldre enn meg.
.
Hvis Norges to beste manipulatorer og eks AUF ledere hadde blitt siktet for AUF medlemsfusk og dømt, ville ikke Jens ha kunnet gjennomføre en indre AP okkupasjon av DNB og Norge og Trond hadde ikke kunnet gjort AUFs sommerleir for barn og ungdom, Utøya, om til et sted hvor "kvinner" tilsynelatende masseproduseres...
.
NFL 007
16.01.2018 kl 16:43 1129

For noen dager siden sto det på forsiden av DN at en viss type Norske menn har bedre beskyttelse enn det T.G. har.
Jeg følte øyeblikkelig et personlig ansvar for å kunne gi T.G. AKKURAT den samme beskyttelse som en viss type Norske menn har.
Det BEVISER at jeg er 98% god og snill.
.
Hvis dere spør T.G. så sier han sikkert at han ikke ønsker min hjelp. Så påstår han sikkert at jeg er sur på han fordi jeg tror han fikk sin fetter?(søskenbarn?) "Hansemann" G. til å spionere på meg og mitt samarbeide med den Amerikanske Ambassaden i Bangkok og Amerikansk Etterretning. (Jeg skrev for Amerikansk Etterretning mellom April 2014 og Januar 2016 om oppsopet Jens).
Videre vil nok T.G. påstå at jeg har bikket over mine vanlige 2% ren og ublandet beksvart ondskap og at jeg nærmer meg 3%.
.
Jeg ønsker ikke å havne i en millimeterdiskusjon med T.G. angående prosentfordelingen...
.
.
(Til "slem jente": FREDAG sentrum ca 16:00.)
.
.
Den opprinnelige bloggen min omskrevet for Amerikansk Etterretning da Jens ble utnevnt til Generalsekretær i NATO.
Forrige gang jeg måtte skrive på Engelsk, 17. Januar 2016, skrev jeg over 60.000 ord på "College Graduate level English" og det var FØR Google kunne oversette en tekst forståelig.
Grunnen til at jeg ikke greier å få arrestert Jens er fordi han beskyttes av andre Norske politikere med samme agenda som Jens, Ingrid og Vladimir Putin/FSB.
I tillegg har AP "Mexsikan Standoff deals" med bl.a Høyre og Frp. - Og HVA de dealene går ut på viser #MeToo avsløringene...
omsvindelogbedrag.blogspot.no
.
Alt + Min 98% vennlige hjelp til T.G:
Nå oversetter Google forståelig slik at jeg ikke lengre trenger å oversette det jeg skriver.
For å være på den sikre siden at de får det med seg skrev jeg passende Engelske titler til T.G. + en bygdetulling fra et veikryss kalt OS:
.
Aksjer og obligasjoner:
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Det var noen som savnet en helt i en annen tråd:
(Inneholder bilder for eventuelle leiemorder(e).)
norgesukjentehelt.blogspot.no
.
.
.
Atle.K
06.01.2018 kl 02:47 1484
.
.
Redigert 16.01.2018 kl 17:13 Du må logge inn for å svare
NFL 007
17.01.2018 kl 00:00 1055

Jeg har problemer med å forklare dere det mest grunnleggende i det Norske samfunnet, og så langt har min manglende forklaringsevne kostet 177 Norske Statsborgere livet.
77 liv den 22. Juli 2011 + Beregnet 100 fortvilelse selvmord utløst av hoved svindel sammarbeidet DNM - OSE.
I og med jeg ikke vet de nøyaktige planene til Jens Stoltenberg, Ingrid Schulerud og Vladimir Putin/FSB, vet jeg ikke hvor mange flere liv som vil gå tapt grunnet min manglende forklaringsevne.
.
Hva er det som mangler med min forklaringsevne?
.
Statsminister Jens Stoltenberg gjennomførte en indre AP okkupasjon av Norge, en indre okkupasjon AP viderefører.
En viktig brikke var at Statsminister Jens Stoltenberg sammen med Rune Bjerke okkuperte den Statseide banken DNB og skapte den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB.
.
Rune Bjerkes hovedoppgave var å skape AP/DNBs Svindeltrekant: DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM.
I løpet av de siste 10 årene har AP/DNBs Svindeltrekant svindlet brukerene av OSE og NTM for flere hundre milliarder kroner.
Det blir flere hundre milliarder kroner som DNB ikke greier å erstatte alt av - og da blir det Statens oppgave å erstatte resten.
.
Svindeltrekantens hovedel svindelsammarbeidet DNB/DNM - OSE/VPS har til tider vært SÅ rått at det har kostet beregnet 100 investorer livet da de i fortvilelse over å ha ruinert familieøkonomien tok sine egne liv.
Det blir 100 familier DNB/Staten skal betale erstattning til.
DNM - OSE kunne tillate seg å være så rå fordi Riksadvokaten og sannsynligvis ALLE Statsadvokatene hos Finanstilsynet og Økokrim beskytter AP/DNBs Svindeltrekant.
.
Norge minner om en gammel religiøs sekt som ofrer penger, menn og jomfruer til en uberegnelig vulkan.
Så langt har dere ofret flere hundre milliarder kroner til AP/DNB.
Så langt har dere ofret beregnet 100 liv til AP/DNB.
Så langt har dere gjennom generasjoner ofret estimert 100 jomfruer til mannlige AP ledere på AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya.
Sannsynligvis har endel 14 og 15 åringer løyet på alderen og gladelig blitt trodd.
Sannsynligvis har T.G. APs rekord - som aldri vil bli slått da AP skal tvangsoppløses...
Hadia og andre ærlige kan starte et nytt parti på APs offisielle program.
.
For å ta en liten test tester jeg hva dere synes om The Police/Sting sangen "Every Breath You Take".
Er det en kjærlighetssang eller en "creepy stalker" sang.
På "Bare Prat" Topp 100 gitar riff.
.
Nå er det deres egen sløvhet og godtroende som har skapt alle problemene Norge står ovenfor, så det er bare rett og rimelig at dere lider mest.
Men når dere eksporterte Norges største oppsop par siden andre verdenskrig til Brussel, ble Norges problemer internasjonale - og DET har verden IKKE fortjent!
.
(Til "slem jente": FREDAG går jeg rundt kl 16:00 for å spise og hente telefonen.)
.
Redigert 17.01.2018 kl 01:17 Du må logge inn for å svare
NFL 007
17.01.2018 kl 15:45 933

Nicket "Tjuagutt" skrev dette i en annen tråd:
.
"Poenget er vel at hadde det vært en mannlig kjent politiker, som hadde seg med en 16 årig jente, så hadde media vært nådeløs."
.
Gosjameg tjuagutt er du fra Bergen og SÅ barnslig naiv?
Jeg vokste opp på Åstveit med Erna sin 16 dager yngre fetter som min beste barne og ungdomsvenn.
Erna er like lettlurt og takler motgang like dårlig nå som på 60- og 70-tallet.
.
Så og si all presse og media i Norge er redaksjonelt kontrollert av AP/DNB.
.
Hvis du er på jakt etter en 16 åring utnyttet av en voksen politiker så tror jeg det er mulig å tilby deg "100" jentunger på +/-16 år hvis man går igjennom listene over jentunger som var på AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya i tidsrommet 1988 - 2010.
OG listene over andre arrangementer for barn og ungdom i regi av AP/AUF.
.
Nordmenn er av European Social Studies kåret til Europas mest naive innbyggere.
Jeg regner HVER dag i AP/DNB okkuperte Norge som en dag TOTALT bortkastet!
.
Til "slem jente": Jeg er perfekt som stefar. FREDAG klokken 16:00 løser jeg ut telefonen og spiser.
.
.
.
Atle.K
06.01.2018 kl 02:47 1172
.
.
.
.
(Titlene i #MeToo delene er for sterke til å kunne gjengis her.)
.
.
183.) Statsminister Erna Solberg regner med at konsekvensene for Høyre blir for store hvis DNB blir nullet mens hun er Statsminister, derfor tør hun ikke få Vest-Europas farligste person siden andre verdenskrig, NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg, arrestert.
181.) Til politiet i Oslo: Konfisker passet til (Sensurert vekk) og (Sensurert vekk).
179.) #MeToo: GISKE LOVEN: Maksimum 10 års aldersforskjell mellom 16 og 17 år gamle jenter og deres seksualpartner.
175.) Norge skal godta å "risikere" å "ødelegge" 20 liv som fortjener å bli "ødelagt". Gapestokken bør gjeninnføres!
169.) Top 10 Nasjoner til min Engelske blogg: 1.) Norge 2275. 2.) Russland 1202. 3.) Ukraina 902. 4.) Thailand 876. 5.) USA 568.
165.) Valgfusket som kostet 77 liv og førte til indre okkupasjon av Norge.
164.) Siv Jensen truet Jens Stoltenberg med HVA foran Stortingsvalget i 2009?
163.) "Fingeravtrykkene" til Nina Skage, Hans Sverre Sjøvold og Jens Stoltenberg: "Jeg ville egentlig ikke ha jobben..."
160.) Okkupasjonsrett straff settes til 10 ELLER 20 år fengsel. Dommen er endelig og kan ikke ankes.
159.) Okkuperer Jens Stoltenberg Norge for Vladimir Putin/FSB?
158.) Kanskje på tide å få arrestert Jens Stoltenberg før han begynner å bombe Bergen?
155.) Statsminister Erna Solberg avtrer som Statsminister og en Krise Regjering innsettes.
154.) Nedlegges og selges: Media City i Bergen.
153.) Tvangsnedlegges: NRK, TV2, A-pressen etc. osv. m.m.
140.) Deltakelse i APs okkupasjon av Norge sidestilles Landssvik. Okkupasjonsrett innføres.
139.) Fra AP Nepotisme til kriminell AP Okkupasjon av Norge.
135.) NSA har sannsynligvis bevisene for at APs PST, SMK og RAK visste om ABBs planer for Regjeringsbygget.
128.) De 20 som regner meg som Top 50 smarteste i Norge:
127.) Jeg fikk Jens Stoltenberg overvåket 24/7 av NSA fra April 2014.
126.) Langley eller Washington? Jeg og "US Embassy" i Bangkok.
125.) Thailand. 7 År i utlandet. Min skriving for Amerikansk Etterretning forklart.
118.) Å selge DNB Short. DNBs M.C.: 250 milliarder NOK.
117.) Tidslinje for Statsminister J.S./AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM.
113.) "Norge er gjennomkorrupt land" omsvindelogbedrag.blogspot.com
91.) "du er den viktigste skribenten her i landet..."
85.) Jens Stoltenberg er V.P./FSBs øyne, ører og stemme i NATO.
80.) AP/DNB/OSE voldtar dere og NRK/TV2/A-pressen håner dere...
79.) Hvis NRK forsvarer kriminelle AP/DNB/OSE = NRK TVANGSNEDLEGGING!
77.) Norge: Som "Groundhog Day" / "En ny dag truer" blant kriminelle og 10-åringer.
76.) 10 Sekunder: "TV2 lager INGEN reportasje på dette!"
50.) TV2 KVALITETS-STEMPLET Jens Stoltenbergs beordrede drap på Jan Wiborg som selvmord.
49.) APs kriminelle oppsop: TV2, A-pressen, NRK, DNB, OSE, NTM, RAK. SATXXX AP/DNBs Norge!
.
"Tjuagutt" jeg gikk nettopp forbi Media City her i Bergen.
Bygningen skal tvangselges da NRK, TV 2, BA og BT skal tvangsnedlegges, hva tror du et tvangssalg av Media City vil innbringe?
.
Q: Hvem sin ide var det å få all presse og media i Bergen samlet på ett sted?
A: AP og den AP okkuperte korrupte og kriminelle statsbanken DNB.
.
NFL 007
18.01.2018 kl 00:00 860

Denne tråden gjelder at Kirke og Kulturminister T.G. for 11 år siden var sammen med jentunger på AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya.
Minst en av jentungene var 16 år. Da blir spørsmålet hvilken grad av fysisk og psykisk utvikling T.G. er interessert i i 16 år gamle jentunger.
Det sier mye om T.G. om han bevisst velger svært utviklede jenter som minner han om kvinner, men med et barns lett manipulerbare sinn.
Det sier enda mer om T.G. om han bevisst velger 16 år gamle jentunger som er flatbrystet og uten hofter og som minner han om 13 år gamle jenter.
.
Hva om 14 og 15 år gamle jenter har overbevist han om at de nettopp har fylt 16 år. Hva er foreldelsesfristen for omgang med mindreårige 14 og 15 åringer?
Hva om en eller flere var forvokste 13 åringer? Er foreldelsesfristen lengre når det da gjelder noen under 14 år?
Har foreldelsesfristen blitt forkortet de siste 30 årene og var det AP som sto bak forslaget og som kjempet forslaget igjennom?
T.G. har vært et problem på Utøya siden sirka 1987.
.
Hvis T.G. har holdt 16 år som laveste alder på sine "erobringer", så er gleden for han å gjøre noe som er moralsk galt men som han ikke kan straffes for.
For en del år siden kom AP med den interne beskjeden om at AP ledere skulle ikke puxx nedover, jeg tipper det var T.G. som var inspirasjonen til det...
.
Er det mulig å gå igjennom AUFs medlemlister å finne frem til alle de jentene som var 13, 14, 15, 16 og 17 år mellom 1987 og 2010?
T.G. ville ikke ha brydd seg om 18 åringer så lenge det var 16 åringer tiljengelig- men hvis han brydde seg om 18 åringer, så får de ta det som en livserfaring.
Hvor lett er det å oppdatere slike lister med nytt etternavn for de som skiftet etternavn ved giftemål?
.
Hvis T.G. selv tilstår straffbar omgang med mindreårige, må de det gjelder bli funnet for at han kan bli dømt? Eller kan han bli dømt ut fra egne tilståelser?
.
AP gjennomførte en indre okkupasjon av Norge mellom høsten 2005 og høsten 2013, en indre okkupasjon som AP/DNB fortsetter fremdeles.
Problemet for AP nå er imidlertid at mange av de som deltar i okkupasjonen har døtre selv og ved at de ser at det selvutnevnte Herrefolket i AP ikke tar hensyn til andre enn seg selv, gjør at flere vurderer å sabotere AP/DNBs indre okkupasjon av Norge.
.
Nazistene okkuperte Norge i 5 år.
For 11 år siden okkuperte AP Statsbanken DNB og gjorde DNB til den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB.
AP/DNB har okkupert Norge i 11 år.
Når tid skal dere bli kvitt den ulovlige indre okkupasjonen av Norge?
Hvor mange flere jomfruer er dere villige til å offre til det selvutnevnte Herrefolket i AP?
Eier dere virkelig ingen skam?
.
Redigert 18.01.2018 kl 00:30 Du må logge inn for å svare
NFL 007
19.01.2018 kl 07:42 757

Gosjameg!
Jurist Hadia Tajik sier at enkelte varslingsaker mot T.G. er juss.
Dvs at de kan være lovbrudd.
Kan det bety at AP har fått varslingsaker fra AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya?
Kan det igjen bety at han ikke satte 16 årsdagen som nedre aldersgrense?
.
NFL 007
20.01.2018 kl 00:00 556

Nå har kanskje noen av dere sett at jeg prøver å bli gift for å danne et verdensledende team innen problemtolking og multilayer problemløsning i USA.
Foreløpig er interessen på 50%. (100% + 0% : 2 = 50%)
.
Når Terje og Kristian har 50% interesse mellom seg og en 16 år gammel jente, tyr de til nok alkohol for å få "100% interesse".
AP kontrollerer politi og Riksadvokaten så hverken Terje eller Kristian kan bli dømt for noe - for da røper de på sosiale medier hva bl.a Trond har drevet på med på AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya i over 30 år.
.
Trond trenger ikke bruke alkohol på Utøya for å beseire jentunger som ikke er klare hverken fysisk eller psykisk - for Trond har lært seg nok barnepsykologi til å kunne manipulere og overbevise jentunger til å gjøre akkurat det han vil de skal gjøre. At han hadde stjernestatus blant unge AUF'ere hjalp også...
.
Det at Høyre og FrP vet hva AP og DNB driver med, fører til at de alle har noe på alle andre.
Norsk politikk er i realiteten politisk-kriminell incest - og Hadia og han fra Venstre er bortimot de eneste to jeg ville stolt på for å bygge opp Norsk politikk igjen.
.
Høsten 2008 bodde jeg 10 uker i Ventspils (gratis ubegrenset internett spandert på Nordmannen av biblioteket) i Latvia og studerte Norsk (Ola og Per) og Svensk (Gerald) kr-opp og me-søp.
Jeg vet hvordan kriminelt og politisk kr-opp og me-søp tenker - og det er IKKE vakkert...
.
.
Gammel blogg skrevet mellom April 2014 og Januar 2016 for Amerikansk Etterretning om Jens.
(AP/Jens har en "Mexican standoff deal" med Høyre/Erna.)
Grunnen til at jeg ikke greier å få oppsopet Jens arrestert, er fordi han blir beskyttet av andre i Norge med samme ønske om å kastrere NATO som Jens, Ingrid og Vladimir/FSB har.
Jens og Ingrid har ønsket å kastrere NATO i 40 år og planlagt å kastrere NATO i 4 år.
Vladimir har ønsket å kastrere NATO i 50 år og planlagt å kastrere NATO i 18 år.
KGB/FSB har både ønsket og planlagt å kastrere NATO i 70 år.
omsvindelogbedrag.blogspot.no
.
Alt + nå også om #MeToo (Jens er ikke med i #MeToo):
.
Aksjer og obligasjoner:
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Redigert 20.01.2018 kl 10:45 Du må logge inn for å svare
NFL 007
I går kl 00:00 309

Jeg prøver å få NATO Generalsekretær Jens Stoltenberg arrestert ved å gå etter kjedens svakeste ledd T.G. Når T.G. faller faller Jens Stoltenberg også.
.
Mellom April 2014 og Januar 2016 skrev jeg for Amerikansk Etterretning via den Amerikanske Ambassaden i Bangkok mens jeg bodde i den Thailandske landsbyen Ao Tan Khu. En av de som kom hver måned på lang-weekend til nabolandsbyen Lam Ngob, jobbet på den Amerikanske Ambassaden i Bangkok.
.
Skrevet for Amerikansk Etterretning: omsvindelogbedrag.blogspot.no
19.) Om Ao Tan Khu: norgesukjentehelt.blogspot.no
.
Da kr-opp og me-søp Jens Stoltenberg ble utnevnt til den neste Generalsekretæren i NATO, gikk jeg til han og tilbød å skrive min blogg om Jens Stoltenberg, som jeg hadde startet på i Februar 2014, om til en blogg på Engelsk for Amerikansk Etterretning.
Forrige gang jeg skrev på Engelsk, 17. Januar 2016, skrev jeg over 60.000 ord på "College Graduate level English" og det var før Google kunne oversette en tekst forståelig. Nå trenger jeg ikke oversette lengre for Google er god nok.
.
Jeg hadde greid å fått han kastet ut av sjefstilling hos NATO, om det ikke hadde vært for at Statsminister Erna Solberg beskytter Jens Stoltenberg.
På sent 60-tall og litt ut på 70-tallet kjente jeg Erna gjennom hennes besøk til bl.a sin 16 dager yngre Åstveit fetter/søskenbarn - min barndoms og ungdoms nabo, beste venn og klassekamerat. Er det ikke fint når to brødre bestemmer seg om å ha barn samtidig?
.
Erna er like lettlurt og godtroende nå som hun var i sin barndom - og hun takler problemer og motgang omtrent like dårlig da som nå.
Hennes Åstveit kusine (1958?) ertet meg rundt år 1973 om at noen var forelsket i meg, jeg tror hun mente Erna. Kanskje gikk Erna fra avstandsforelskelser i meg via avstandsforelskelser i Donny Osmund frem til hun traff Jens Stoltenberg i 1977 i NGS. Jens Stoltenberg minte henne om meg så Erna forelsket seg i Jens. Jens så en fremtidig leder i Erna så sleipe Jens benyttet seg av muligheten til å få en lojal tilbeder.
.
Hvis det er slik at Erna havnet i Jens sine armer fordi Jens minte henne om meg, så er det delvis min skyld at Jens er fri og beskyttet av Erna. Dermed må jeg ta litt av skylden for at Jens Stoltenberg nå er Vest-Europas farligste person siden andre verdenskrig.
Hovedskylden for at Jens er fri ligger allikevel hos Erna, og hennes mangel på fornuft truer nå alle NATO landene, Russland og alle land mellom NATO og Russland. Det blir tilsammen rundt en milliard mennesker truet av Ernas mangel på fornuft - en mangel på fornuft som vil medføre at Erna vil bli stilt for Riksrett.
HVIS Norge forblir et fritt land etter at Jens, Ingrid og Vladimir/FSB/Russland har gjort som planlagt med NATO.
.
Når jeg omsider får arrestert Jens Stoltenberg får jeg nok en uoffisiell jobb som problemtolker og multilayer problemløser i USA.
Får jeg med meg "slem jente" blir vi et verdensledende team - som vil kunne finne løsninger som ingen i USA ville ha vært i stand til å komme frem til.
Hva ville det forøvrig medføre, for all fremtid, hvis vi greide å forskyve permanent alle nålevende Amerikanske gutters/menns liv mellom 0 og 40 år med 10 sekunder?
.
Hvis Erna går ut i pressen og prøver å avlede oppmerksomheten ved å påstå at jeg klådde på henne på tidlig 70-tall, så vil jeg på det sterkeste avvise dette som ubegrunnede påstander. Jeg vil videre vise til bevisets stilling: Da som nå var/er hun 6 måneder eldre enn meg. Da som nå var/er hun MYE større enn meg...
.
Redigert i går kl 01:08 Du må logge inn for å svare
Triggly
I går kl 11:18 220

Har ikke giske falt ganske mye allerede nfl? Jeg tviler på at han noengang vil bli statsminister nå.
Men jeg kan ikke se at dette har skadet Stoltenberg i noen som helst form, sikker på at du ikke bør prøve noe annet?
Ser heller ikke hvordan du skal ha muligheten til å få noen arrestert hvis du hele tiden er opptatt med å skrive de samme lange meldingene inne på dette forumet. Hva med å gi opp og heller finne på noe annet? Kanskje få deg en jobb og være litt produktiv ;)
NFL 007
I går kl 15:43 150

Hei Triggly!
.
Mener du at å miste noe verv er straff nok hvis T.G. har foretatt kriminelle handlinger?
Statsminister Jens Stoltenberg foretok en indre okkupasjon av Norge mellom høsten 2005 og høsten 2013 - en indre okkupasjon som noen i AP fører videre.
Hvem det er vet jeg ikke for T.G. har ikke den intellektuelle kapasiteten som skal til og Jonas har ikke mage til noe slikt.
.
Jeg anser Statsminister Jens Stoltenbergs indre okkupasjon av Norge som det største landssviket siden Vidkun Quisling.
Jeg fortsetter derfor med dette til jeg har fått oppsopet Jens Stoltenberg arrestert.
Det er også interessant for meg å få frem en korrekt måte å forklare dette på for så langt har min manglende forklaringsevne kostet 177 Norske Statsborgere livet.
.
Med oppsopet Jens Stoltenberg som Generalsekretær i NATO kan det jo raskt bli 177.000 Norske Statsborgere - men det kommer jo litt an på HVILKE planer Jens, Ingrid, Vladimir og FSB har ETTER at NATO har blitt kastrert...
.
Redigert i går kl 15:46 Du må logge inn for å svare
NFL 007
I dag kl 00:00 68

Av kvalme Terje og kvalme Kristian så er det allikevel Trond som er kvalmest av de alle tre...