Lurer på om Laksen hadde fornuft å ta exit 2,948 i dag....

Skipssjefen
12.01.2018 kl 16:42 AXA 842

Spørsmålet er, tok Laks&AXA exit i dag på 2,948, eller ble han med ned igjen på 2,90 som SS igjen kjøpte aksjer på, og solgte 2,92 ?

Jeg klarer bare ikke fatte, eller begripe at en sånn TEKNISK ANALYSE mann som tror han er best på børs ikke tar exit og gevinst når man kan!
Blir ikke overasket om jeg får aksjer igjen mandag i axa på 2,87-2,90 - som igjen kan lempes på 2,94-2,96 området noen timer etter.

Stakkars folk som lot seg blende av fagre ord, og dådyr øyner med lovnad om 4-8 kr i axa rundt disse tider. Vi klarer ikke engang 3 kr, mens Laksen lurte inn folk med sårt oppsparte stipend og trygd på latterlige 3,20 kr!

Vanskelig å fordøye, og dette går selvsagt utover SS i form av sure axa skribenter. Ingen med pluss i VPS oppfører seg som denne Laksen, FetterA, NK2015, Musene, og alle disse andre søte, små, jentene i AXA!

SS
NESTOR i AXA
Klatremusa
12.01.2018 kl 16:45 815

Du kan umulig ha det særlig bra!. Bla bla bla bla bla............
NK2015
12.01.2018 kl 17:28 774

Igjen så endrer SS historie, her om dagen skrev han at han kun akkumulerte aksjer i 2018, og at han ikke hadde tradet i axa, Dette var fordi vi var for nærme Q4 at den plutselig kunne fyke opp. I dag har han liksom solgt igjen. Om kursen går videre nå, så redigeres teksten og han har da plutselig kjøpt. Derav navnet Backtrackerkongen.

Sandviken sykehus har etterlyst deg Skipstaperen, det er tid for å ta medisinene dine nå. Skulle hilse fra eks konen din SS, hun sa at du måtte sitte å lyve på nett fordi det ikke var så mye der nede. Det bekrefter jo ganske mye.
Skipssjefen
12.01.2018 kl 17:33 794

Jeg forstår at norsk på skolen ikke var noe for NK2015.
Du har det med å lese litt for lite av det SS skriver.

Så langt i 2018 har SS kun kjøpt AXA aksjer. Hvilket spenn var dem i så langt? 2,82 til 2,95 ?
SS har i dag solgt 900k aksjer, og det er mitt første salg av AXA aksjer i 2018.
Så kjøpte jeg på nytt noen småposter i ettermiddag, og solgte med 2 øre fortjeneste (småposter for SS er store for dere andre)!

Med andre ord var dette årets første TRADE i axa, og jeg har alle mine ord i behold!
Du finner aldri innlegg her som er redigert mer enn 10 min til en times tid etter innlegg, og det vet du!

Du kan også notere at jeg i skrivende stund har NULL - 0,00 AXA aksjer i VPS. Kommer det en saftig melding i dag, i helgen, eller mandag morgen, så er jeg ikke med på leken.

Men går axa under 2,90 mandag, laster jeg.
Noter deg dette, og slutt å fremstå som en større jente enn Laksen.

SS
Redigert 12.01.2018 kl 17:33 Du må logge inn for å svare
NK2015
12.01.2018 kl 18:33 733

Du har ikke lagt uten noen bevis på et eneste kjøp eller salg. Det eneste du produserer er løgn på løgn. I den siste tiden har du også skrytt mye av McD og hvor flink han er. Veldig spesielt med tanke på at du brukte hele høsten på å motbevise Hegnarforumet at han ikke kunne stoles på siden han ikke beviste sine beholdninger. Kjenner du deg igjen Skipstaperen?

Du har kopiert McD i år, gratulerer. Snakk om Sjefstulling.

Jeg legger med et lite utdrag:
Innlegg av: Skipssjefen (06.11.17 10:24 ), lest 886 ganger
Ticker: AXA
RE^1: AXA "TYNNSLITT" FØR STORMEN?
McD;

Det er vel bare du selv som tror på 2,4 mill aksjer. Det vises ikke i loggboken skjønner du. En dag er du i DNB, neste NTF, så SKBN, og SP1 eller Nordea.

Du svinger dine VPS etter hva som passer i ordreboka. Ikke kunne DNB la deg shorte, det kan til og med SS med sin ubrukte DNB konto.

Det er for mye åpenbar bløff McD. Kan du ikke for en gangs skyld være ærlig en eneste dag?
Skipssjefen
12.01.2018 kl 20:31 684

Ingen tvil om at SS var veldig ute etter McDreamy, og jeg brukte mye tid og energi på han.
Jeg tok nok feil om han, og han har jeg for min del skværet opp med. Og jeg er mann nok til å endre mening om jeg ser at jeg har gjort urett, eller feil. Det er det ikke mange av her for å si det sånn!

Så ja, jeg tok feil om McD, og han er en kjempekar å ha på forumet, og som aksjonær.

En ting på tampen, det spiller for meg helt uvesentlig rolle om du, laksen, eller noen av de andre jentene her tror på SS eller ikke.
Jeg vet med sikkerhet at dere vet at at SS gjør det steikende bra på børs, og i axa, og at SS er en mye større fisk enn disse jentene er. Det lyser misunnelse av ethvert innlegg fra dere, og da er det desto mer digg å publisere mine trader her!
Det skal jeg fortsette med, og husk mitt nyttårsforsett - det fikk du vel med deg: " å bli dobbelt så aktiv her på HO i 2018 vs 2017"

SS
NK2015
12.01.2018 kl 20:44 659

Det var fordi du ble innlagt på Sandviken sykehus, da fikk du plutselig en del tid til å sitte her.
Skipssjefen
12.01.2018 kl 20:57 670

Jasså du!
Som nevnt tidligere i uken, så vet jeg ikke hvor SS ligger, utover at det sikkert er i Sandviken....:-)
Du virker å være kjent med stedet, og forholdene - så jeg antar du har god peiling på dette.

Fortell oss nå NK2015 eller Fjell2000 som de fleste kjenner deg som, hvor mange axa aksjer har du i dag? Mer enn 10.000 stk ?
Du må med andre ord ha meget bra prosentvis avkastning for å dekke kurtasjen :-)

Ta å hør med legen på Sandviken om ikke han kan sette deg i kontakt med en psykolog som kan bearbeide dette med empati, og håntere din misunnelse. Det må være slitsomt at slikt plager deg dag etter dag!

SS
Redigert 12.01.2018 kl 21:00 Du må logge inn for å svare
NK2015
13.01.2018 kl 00:39 571

At folk lyver plager meg ja, og du driver med løgn etter løgn.

Jeg unner alle på forumet her å tjene penger unntatt deg når du holder på slik du gjør.

Du har siden McD sa han hadde 2400k aksjer i axa vært på han, og etter det fant du ut "jeg legger på 3 - nuller - bak det jeg har for å høres flink ut. Du eier ingenting, du har null innflytelse på noen, og klarer ikke bevise noen ting. Natta backtrackerkongen, jeg anbefaler deg å ta medisinen din.
Skipssjefen
13.01.2018 kl 09:46 517

Hehe, du får tro hva du vil, plager ikke meg. Men du Fjell2000 som du heter før Admin stengte nicket ditt, betyr nada for meg.
Mitt mål her er å tjene penger, gode penger, og skrive mest mulig her på HO for å få deg til å bruke mest mulig energi på meg - hver dag!
Elsker det!

Nå må jeg ta fruen en tur ut på Xhibition senteret, hun klør etter å bruke litt av de lettjente NAS pengene som bare fyllte VPS fra torsdag til fredag sist uke. Snakk om flax jenter, men for SS sin del er det jo ren dyktighet. SS kan lese trender, momentum, og retning. Jentene med Laksen og Fjell2000 (NK2015) er ikke så god, de klarte kunststykke å kjøpe AXA på 3,18 og sliter med stadig minus!

SS
thomasdatter
13.01.2018 kl 11:20 458

Nu har StorSkryteren spammet her på AXA trådene i lang tid.Hvet ikke hvor lenge,men at noen fortsatt gidder å bry seg/svare han er for meg en gåte.
En annen ting.Kan ss være en robot eller er det et menneske som holder på slik?Det siste er ikke så lett å fatte.

Skipssjefen
13.01.2018 kl 13:06 435

Trolig er SS et aktivt script som går på samme configurasjon av algoritmer som GS bruker.
Gleder meg at Thomasdatter tar seg bryet med å svare så og si daglig. Det varmer.

Husk at mitt nyttårsforsett er mer enn 10.000 innlegg på HO ila 2018!

SS
thomasdatter
14.01.2018 kl 11:09 304

KiSS.
Skipssjefen
14.01.2018 kl 11:50 285

Søtt ;-)

SUSS
SS