Metoo gjelder kunn om mannen gjør feil

Gork
13.01.2018 kl 05:55 1686

Mann, måtte trekke seg!
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/xR4QEn/aftenposten-unge-hoyre-ble-varslet-om-seksuell-omgang-med-svaert-beruset-16-aring-fulgte-ikke-opp

Kvinne, sitter i regjeringssamtaler
https://resett.no/2018/01/03/nok-en-sak-om-upassende-atferd-rammer-norsk-politikk-denne-gang-er-det-trine-skei-grande/
https://resett.no/2018/01/06/trine-skei-grande-presset-seg-pa-full-16-aring-venstre-sier-de-var-kjent-med-ryktene/

Rettferdigheten er oppfyllt for begge....?
Redigert 13.01.2018 kl 05:55 Du må logge inn for å svare
NFL 007
13.01.2018 kl 10:07 1556

Det er enhver 16 år gammel gutts drøm å finne seg en MILF.
Som 16 åring fant jeg min MILF i Skottland i en Norsk 37 år gammel kvinne.
.
Det er IKKE enhver 16 år gammel jentes drøm å ha en lett skallet 40 åring liggende å pese oppå henne.
Begrepet "jentunger" kan vel tyde på at enkelte ikke hadde fylt 16 ennå, noe som kan medføre at de kan bli skadet for livet både fysisk og psykisk.
Brukte han kondom, eller hoppet han av i "svingen"?
Ville det på den tiden være naturlig at han ba en bønn for "jentungene"?
.
Redigert 13.01.2018 kl 10:10 Du må logge inn for å svare
Klinkekulå
13.01.2018 kl 10:50 1524

jeg var 25 år da jeg mistet jomfrudommen,-av ei 33 år gammel kvinnfolk.

#metoo føler meg såå utnyttet,-AND LOVED EVERY MINUTE OF IT !

;))
omans
13.01.2018 kl 17:46 1387

Mulig uttrykket "landsmoder'n" får ny betyding snart...
NFL 007
14.01.2018 kl 01:04 1269

Jeg så at den Nord-Irske skuespilleren Liam Neeson er sur på #MeToo.
.
I Oktober/November 1996 var Liam Neeson i Sydney for å promotere sin film om en Irsk fagforeningsmann.
Jeg hadde vært på "all you can eat" hos Pizza Hut og tok T-banen hjem til Kings Cross. I en nesten tom vogn satt han og leste i en bok.
Da jeg nærmet meg så han rett på meg og Liam Neeson har slike uttrykksfulle øyne. Øynene sa klart og tydelig:
"Don't sit here and don't talk to me!"
.
Det jeg skulle ha sagt til han var dette:
"If you Liam Neeson, critisize a champagne 21 years from now called #MeToo - you will lose a lot of female fans!"
.
Alt + litt til: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Redigert 14.01.2018 kl 01:09 Du må logge inn for å svare
JegBareUndres
14.01.2018 kl 02:58 1224

Måtte hun bruke hun den grandiose størrelsen for å forføre ham?
Nei, tror heller det var en blind date.

(svaret vet vi vel om 1-2 uker).
stella polaris
14.01.2018 kl 11:32 1134

TS, det kan kanskje komme av at det etter hva jeg har lest, - bare er kvinner som har rapportert at de er blitt fornærmet
på en eller annen måte? Kanskje kvinner er mer følsom enn menn, særlig i de premenstruelle perioden, og at dette har
slått ut?
Menn synes kanskje det er flaut å rapportere at de er blitt utsatt for sexpress, og at de derfor ikke sier noe. Nå er
jo menn mer robust enn kvinner, naturen har laget det slik, så kanskje de tåler mer, og kulturen blant menn er kanskje å bli smigret over å få så nærgënde oppmerksomhet? Det ble mange spørsmål som det vel ikke finnes eksakte svar på.
Nornodemocracy
14.01.2018 kl 12:57 1074

Ja du er vel inne på noe der.............
Hva med kvinner som holder flere menn på grønt gress, med å gi dem oppmuntringer............... eller kvinner som har forhold til sine egne elever etc. kvinner og menn opptrer forskjellig i ulike settinger mulig at noen menn, men også at kvinner gjør feil, tror begge kjønn må gå i seg selv, ikke bare menn som er griser eller overgripere, overgripere kan vel være de som psykisk leder menn til å tro at de har en sjanse også, og rett og slett leker med menns følelser, har sett mange slike stygge historier, menn som rett og slett blir lurt, eller kvinner som bevisst eller ubevisst sender ut signaler, og dermed går primitive menn rett i baret og etterpå blir de beskyldt både for det ene og det andre.............
Redigert 14.01.2018 kl 13:04 Du må logge inn for å svare
stella polaris
14.01.2018 kl 21:16 913

Skjønner egentlig ikke hva du mener, mener du det er noen kvinner som kan lure menn til overgrep? Nå ble jeg satt ut, tror jeg har for liten fantasi. Jeg har vanskelig for å tro at det finnes slike kvinner. Hvis det er alkohol med i bildet, kan vel naturen gå over opptuktelsen, men normalt snakker vel folk med hverandre, de burde gjøre det i alle fall.
Gork
15.01.2018 kl 05:58 815

Her er det ikke snakk om at man trenger en varsler eller om det er forskjell på mann eller kvinne. Her er det spørsmål om dette er akseptabel oppførsel av en 38 årig person ovenfor en 16 åring, uansett kjønn. I tillegg er dette en viktig premissgiver for norsk politikk og med muligheten for å bli medlem av den norske regjering. Hva slags syn har en slik person ovenfor sin egen posisjon kontra sine medmennesker?
NFL 007
15.01.2018 kl 06:45 806

Utøya? Begrepet "jentunger" får meg til å tro at enkelte var under 16 også.
Han er født i 1966 og Atle.K skrev 11 år siden så enten 2006 eller 2007.
Han blir levende flådd i min blogg...
.
I "02:47" tråden skrev jeg om innlegget 00:04 til en hovedkonklusjon om APs indre okkupasjon av Norge:
Dere er blitt lurt av falske data fra AP sitt SSB til å tro at Norge er verdens beste Nasjon - mens Norge i realiteten er et gigantisk minkbur tilnærmet lik pelsnæringens minkbur - som Regjeringen skal utfase...
.
Om bare Regjeringen kunne gjøre noe som er viktig som å utfase AP og DNB også...
.
Redigert 15.01.2018 kl 07:33 Du må logge inn for å svare
NFL 007
15.01.2018 kl 07:51 771

Beklager "05:58" jeg trodde du skrev om AP som gjennom generasjoner har masseprodusert "kvinner" på AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya og om hvor mange "barnekvinner" som eventuelt var under 16 år.
.
Men du skrev om TSG i åkeren.
En Cougar som traff en som ville ha en MILF - livets gang og ikke noe mer enn det.
Hvis noen angret seg så ble det dyrkjøpt livserfaring - og uten livserfaringer blir man like sløve som Nordmenn er blitt i AP/DNB okkuperte Norge.
.
05:58 - og andre - burde kunne se hva som er ALVORLIG - og hva som er livets gang...
Kanskje 05:58 er et AP medlem med DNB aksjer?
.
stella polaris
15.01.2018 kl 20:57 605

Gork, der er jeg enig.
Innvandrere under 18 blir omtalt og behandlet som barn. Selv om den seksuelle lavalder er 16,
er en 16 åring et barn i lovens forstand. Voksne i 38 års alder er en myndighetsperson i forhold, så det er ikke akseptabelt.
fuskogfanteri
16.01.2018 kl 18:22 445

Snakker vi om skjeggbarn her? Det er sånne under 18 som er opp til 30.
NFL 007
15.01.2018 kl 20:00 621

Hvis AUF sjefene Jens og Trond hadde blitt dømt i AUF medlemsfusk saken så hadde ikke Jens fortsatt i politikken og det ville ikke ha blitt noen indre okkupasjon av Norge og DNB.
.
Endel jentunger ville de siste 30 årene ha fått lov til å forbli jentunger til den dag de ville ha funnet sin første ekte kjærlighet hvis Trond hadde fått det korrekte stempel. MEN i stedet ble de gjort til "kvinner" på AUFs sommerleir for barn og ungdom på Utøya av Norges nest beste manipulator.
.
HVEM var det som forhindret at manipulatorene Jens og Trond ble dømt i AUF medlemskapsfusk saken, når de som gjorde som de fikk beskjed om ble dømt?
.
Alt + nå også med #MeToo (Trond og en bygdetulling fra et veikryss kalt Os): arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Aksjer og obligasjoner: runebjerkearresteres.blogspot.no
.
NFL 007
16.01.2018 kl 18:03 460

.
Hvis dere synes jeg har vært litt lite synkronisert med TS og TS sin tråd, så er dette grunnen:
.
.
Atle.K
06.01.2018 kl 02:47 1484
.
Jeg var medlem av AP I 3 tiår
Har vert på mange samlinger m Giske
Alt på Utøya for mere enn 30 år siden var Giskes oppførsel et problem
For 11 år siden kom han til Utøya som minister
Da kullet han jentunger der
Min datter var der og forteller nå at Giske kullet venninna hennes som da kun var 16 år
Min datter meldte seg ut av AUF og først nå skjønner jeg dette
Jeg meldte meg ut for kort tid siden og har meldt meg inn i Høyre slik min datter og har gjort
.
fuskogfanteri
16.01.2018 kl 18:20 434

Ettersom relativt store deler mannfolk i det politiske norge og sportsnorge for den saks skyld er overgripere, så er det slettes ikke rart at de fleste viktige verv i politiske norge etterhvert er blitt besatt av enten kvinnfolk, homser eller muslimer.
Redigert 16.01.2018 kl 18:24 Du må logge inn for å svare
OZZY
16.01.2018 kl 18:31 423

ja for ingen muslim er overgriper. helt sannt. jeg har ikke jugekors.
cappit
16.01.2018 kl 21:34 349

Jeg har opplevd å bli tafset på av en kvinne. Det tok jeg som et kompliment.
Jeg har derimot unngått å kjøpe Bitcoin, så jeg kommer nok ikke i media dette året gett se
NFL 007
17.01.2018 kl 01:33 262

Hei cappit!
Hvis du har AP medlemskap og DNB aksjer kan jeg henge deg ut som okkupasjonskollobaratør og komplett idiot...
Hvis det kan hjelpe deg...