"Greed is good!" SHORT APs Statsbank DNB>KNUS APs Statsbank DNB!

JUX*
17.11.2017 kl 11:36 DNB 2410

Markedsverdi på den AP kontrollerte Statsbanken DNB er 250 milliarder kroner så det er vanvittig mye penger å tjene på å shorte DNB nå.
Se det som en form for hevn mot APs Statsbank...
.
"Hevn": I 2008 innførte APs Finanstilsyn og Statsminister Jens Stoltenbergs Finansdepartement shorteforbud i den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
DNB/RuneBjerke/DNM shortet og kursgruset "alle" aksjene på DNB eide og AP/DNB/BenteLandsnes kontrollerte OSE på vegne av AP/DNB.
Nå kan dere ta "hevn" ved å shorte DNB aksjen.
AP/DNB kommer til å bruke milliarder for å beskytte kursen for de vet at jeg skal bruke 40.000 fly forbanna eks DNB aksjonærer til å få arrestert de jeg skal ha arrestert...
.
APs PST vet at jeg prøver å få i stand et shorte-konsortium her i Bergen og at hjelp fra NHH får aksjen ned 50% mens mitt personlige mål er ny DNB ATL (siden 1993) på 16.60.
.
Hvis dere leser de to hovedbloggene mine så ser dere at jeg skriver i realiteten at AP/DNB okkuperer Norge og OSE.
En slik okkupasjon skal vi selvfølgelig IKKE godta.
.
De 99% ærlige i AP kan starte et nytt parti.
De 99% ærlige i DNB kan fortsette DNBs forpliktelser i de samme bankbygg men under et annet navn.
Etter at DNB har betalt ut kanskje 100 milliarder til svindelofre av AP/DNBs Svindeltrekant DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM er det fremdeles verdier i bunn så "DNB" går ikke konkurs, men blir sannsynligvis 100% Statseid.
Derfor trenger ikke Bankenes Sikringsfond å komme på banen.
.
AP/DNB kommer til å forsvare kursen så det er fremdeles anledning til å shorte DNB aksjen.
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Markedsverdien på DNB er 250 milliarder kroner så det er ikke særlig vanskelig å tjene 10 milliarder kroner på å shorte DNB nå.
AP/DNB er villig til å bruke milliarder på å forsvare kursen for de tror at en kurs kollaps i DNB aksjen er den letteste måten jeg kan få nok oppmerksomhet til å felle dem.
.
Den som ikke har greid å oppfatte at APs Statseide DNB og APs DNB CEO er SVÆRT tvilsomme, er ENTEN senile ELLER med en IQ på under 80.
Det betyr at FLESTEPARTEN av DNBs aksjonærer VET at de er aksjonærer i en RÅTTEN bank og at de som aksjonærer er VILLIGE svindel profitører.
.
Senile og folk med en IQ på under 80 bør bli forhindret av NAV i å investere i aksjer.
DNB svindel profitører unner jeg ALT VONDT... ……...........................................................................................................................................................................................................................................

Tråden gjelder Statsminister JensStoltenberg/AP/DNB/OSE/NTM organisering av aksje og obligasjon svindel.
Statsminister JensStoltenberg/APs kontroll over Riksadvokaten og Finanstilsynet og Økokrims Statsadvokater.
AP/DNBs kontroll over presse og media i Norge.
Drap (1994).
Valgfusk (2009).
Regjeringsbygget 22. Juli 2011.
.
.
Original trådtittel:
Ikke kjøp DNB! Berkshire Hathaway/Warren Buffett vurderer å shorte aksjen!
.
.
For to år siden kom jeg på et firelinjers Coca Cola "slogan" som et Coca Cola tilknyttet reklamefirma i Portland, Oregon, likte og ville at jeg skulle ta direkte til Coca Cola i Atlanta. Det ville jeg ikke så jeg mailet det til Berkshire Hathaway for å få de til å nevne det for Coca Cola entusiast Warren Buffett for å få han til å promotere det for Coca Cola.
.
For å gjøre mailen interessant for Berkshire Hathaway nevnte jeg at de kunne tjene 5 milliarder USD på å shorte DNB aksjen på det rette tidspunktet og at jeg ville skrive tilbake til B.H. når det tidspunktet kom.
Det tidspunktet er NÅ men Berkshire Hathaway har ikke lengre noen mail adresse og Yahoo vil ikke la meg få åpne den mail kontoen jeg brukte til B.H. i 2015 slik at jeg kan finne den mail adressen jeg brukte da.
.
Jeg har ikke skrevet på HO på to år og sist jeg skrev skrev jeg om APs drap på Jan Wiborg i 1994.
På HegnarOnline brukte jeg nicket "NFL 98/2" og senere derivater av det nicket.
.
"JUX*" nicket mitt kom av akronymet JUM. JUM som jeg skrev mest om i 2009/2010.
Jeg tror ikke JUM er særlig sur på meg, til tross for at jeg i 2009/2010 kostet han over to milliarder i tapt "JUX-fortjeneste", for hver torsdag går jeg nå annonsert på Peppes Pizza her i Bergen og ennå har hverken JUM eller hans kone forgiftet meg...
- Og det gjorde de ikke forrige gang heller. MEN det var noen menn både der og utenfor som så litt forundret på meg...
.
Han dreper meg ikke til tross for at jeg er interessert i JUMs kone K.H.M.-Agdestein(?) "Good girl made bad by JUM > bad girl will be made good by me"
som jeg "kjente" ifra Stemmemyren Svømmehalls basseng da hun var på NHH.
.
.
Torsdag 14. Desember 2017 blir det en ny sjanse til å forgifte - eller gifte - meg på Peppes Pizza her i Bergen...
.
.
.
Jeg laget denne bloggen for NHH her i Bergen og han i informasjonen (ligger midlertidig nå i andre etasje) i "B" bygget lovte at NHH skulle se på det.
NHH vil se på det om ikke for meg så for min mors lillebror som kom fra Denofa-Lilleborg i 1968 for å ta opp Professorat ved NHH der han jobbet frem til sin død i 1994.
.
Etter nærmere vurdering tror jeg at NHH direktøren som ble ansatt i September 2013 er en av Statsminister Jens Stoltenbergs indre okkupanter, det er derfor vel mulig at NHH vil sabotere en etterforsking av DNB.
NHH vil i så fall bli tvangsflyttet fra Bergen.
Capice?
.
Hoved bloggen (av 6 blogger):
arresterjensstoltenberg,blogspot.no
.
Redigert 12.12.2017 kl 21:43
JUX*
17.11.2017 kl 13:19 2365

.
SELVSENSURERT utgave:
.
Denne bloggen satte jeg opp for NHH nå den 9. November 2017.
Jeg var på informasjonen i "B" bygget fredag for en uke siden.
Innholdet i bloggen gjelder for da jeg oppdaget Svindeltrekanten i 2009/2010.
.
.
20.) Innholdsfortegnelsen til >>> runebjerkearresteres.blogspot.com
19.) Glemte min onkel NHH Professor B.B. (NHH 1968-1994) å lære sine studenter Etikk og Moral?
18.) Resten av innholdsfortegnelsen til HegnarOnline baserte omsvindelogbedrag.blogspot.com
17.) ALGETA: Eksempel på DNM/Rune - OSE/Bente dags- OG måneds svindel.
16.) OBJAKT-arkivet beskriver JUM/NFS sin personlighet..
15.) PGS/CRU/ITX - og JUM historien gjentar seg i REC...
14.) 50 Tråder om JUM. Norges egen "Bernie Madoff"
13.) JUM i PGS svindelen.
12.) JUM og "Selvfinansierende underslag svindel" forklart med eksempel i ITX.
11.) ITX: Slik jaget jeg JUM ut av ITX Intex Resourses svindelen.
10.) CRU: Slik jaget jeg JUM ut av CRU/Crew Gold svindelen.
9.) CRU/Crew Gold/JUM: Svindeltrekanten DNB/Rune/DNM - OSE/Bente/VPS - NTM. JUM/Norges Fremste Seriesvindler og falsk OSE/Bente børspause kursknusing i CRU/Crew Gold/JUM svindelen.
8.) 9 OSE/Bente svindelpauser kvelte aksjonærenes og obligasjonseiernes håp i Nexus/Carl/BWO svindelen.
7.) NEXUS: Svindeltrekanten DNB/Rune/DNM - OSE/Bente/VPS - NTM i Carl/BWOs NEXUS svindel.
6.) Norsk"Tillits"Mann i AGI/Artumas/Anne/DNB svindelen.
5.) AGI: Norgesrekord(?) i DNB/Rune/Anne/DNM - OSE/Bente/VPS - NTM ledet svindel. Den falske Børspausen KNUSTE kursen -77% FRA DEN ENE HANDELEN TIL DEN NESTE i AGI/Artumas/Anne svindelen!
4.) AGI/Artumas: Svindeltrekanten DNB-OSE-NTM i AGI/Artumas/Anne svindelen.
3.) Jeg oppdaget Svindeltrekanten DNB/DNM-OSE/VPS-NTM i September 2009.
2.) Titlene til noen av mine opprinnelige HegnarOnline tråder:
1.) Statsminister J.S./AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM forklart.
.
Redigert 19.11.2017 kl 15:52
JUX*
17.11.2017 kl 16:59 2291

.
Hoved bloggen min er nå oppe i 123 innlegg!
.
107.) V.P./J.S./AP/DNB/OSE tok livet av mange "Contrarians".
.
Ny utregning av Selvmords skyld:
35%: Jens Stoltenberg, Statsminister.
20%: Rune Bjerke, CEO i den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
05%: Svindelgutta i DNM.
13%: Bente Landsnes, CEO i den DNB kontrollerte handelsplassen OSE/VPS.
05%: Svindelgutta på OSE Markedsovervåking.
02%: Guro Steine, Kommunikasjonsjef og ansikt utad for OSE/VPS del av Svindeltrekanten.
10%: Riksadvokat Tor-Aksel Busch skyld i hvert selvmord utløst av Svindeltrekanten. Svindeltrekanten som Riksadvokaten BESKYTTET.
10%: Den enkelte investorsvindler.
.
Redigert 21.11.2017 kl 16:19
JUX*
17.11.2017 kl 21:11 2252

.
106.) SENSURERT Innholdsfortegnelse for arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Hvis noen trenger en Innholdsfortegnelse som er SENSURERT så har jeg nå sensurert den ved å skrive initialer i stedet for navn.
.
.
Ny bloggtittel:
.
"Statsminister J. S. var/er del-skyldig i over "100" selvmord og 1+77 drap Arresteres NÅ!" (Maks antall skrifttegn.)
.
Gammel bloggtittel:
.
"Norges Fremtid hjulpet frem av Åsmund Agdestein VS [J.S.][T.-A.B.][APs PST]"
.
Grunnlaget for denne bloggen og de opprinnelige investor svindlene foretatt av DNBs Svindeltrekant:
DNB/R.B./DNM - OSE/B.L./VPS - NTM
for Statsminister J. S. og for den AP kontrollerte Statsbanken DNB står i denne "derivat" bloggen her:
.
runebjerkearresteres.blogspot.com
.
Den og mine andre fem nyeste blogger finner du raskt ved å klikke på B(loggertegnet) Asmund Agdestein.
.
Den opprinnelige bloggen skrevet av meg i Thailand på - litt stolte -
"US College Graduate level English" mellom April 2014 og 17. Januar 2016 for Amerikansk Etterretning - etter at APs J. S. ble utnevnt til ny NATO Generalsekretær.
Bloggen må du gå direkte til her:
.
omsvindelogbedrag.blogspot.com
.
.
.
109.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com (USENSURERT TOC).
.
108.) V. P. har del-skyld i en rekke selvmord utløst av DNB/R.B./DNM-OSE/B.L./VPS-NTM Svindeltrekant.
107.) V.P./J.S./AP/DNB/OSE tok livet av mange "Contrarians".
.
.
105.) V. P./FSB datavirus ​​ HVA er det?
!!! >>> (DÆVEN det kommer ikke opp i tittelen engang!)
104.) Hvis J. S./V. P. får meg skutt blir det jeg skriver KVALITETSSTEMPLET!
103.) V. P. Gazprom/Rosneft investorsvindler.
102.) APs PST plantet et data virus i min Hotmail i går. Hva er det?
101.) Kong Haakon setter Norge under Administrasjon HVIS ikke Statsminister Erna Solberg gjør sin jobb og får tidligere Statsminister J. S. - nåværende NATOs Generalsekretær J. S.ARRESTERT ASP.
100.) Det bør innføres UNNTAKSTILSTAND hvis ikke Erna Solberg får arrestert J. S.!
99.) Stol IKKE på Erna Solberg! Hun er fremdeles forelsket i J. S....
98.) NATOs J.S. Vest-Europas farligste siden Adolf Hitler.
97.) Norgeshistoriens viktigste Varsler varsler for Norgeshistoriens sløveste generasjoner...
96.) Ehhhhh... Kanskje kan vi treffes nå i morgen 16. November 2017?
95.) 427.311 og 20 år seinere bruker jeg fem timer på å selge fem polerte rav stykker for 350 kroner...
94.) Jeg tjente 427.311 NOK på selvvalgte aksjer i 1997.
93.) "Alt starter med noe eller noen." > Statsminister J. S..
92.) "Det er sterke krefter i sving nå.
Vi takker for din innsats og ber deg om å dra tilbake (for din egen sikkerhets skyld). Vi tar over."
91.) "du er den viktigste skribenten her i landet..."
90.) Div mailer fra OSE og Økokrim.
89.) NEXUS: OVER 30 NOKAS-ran og KUN investorer skjøt seg selv!
88.) Var NEXUS en Rosneft eller APs Statseide Statoil svindel?
87.) AGI/Artumas svindelen var for Gazprom og V. P..
86.) V. P. ga SMK J.S. ideen til Svindeltrekanten DNB/DNM - OSE/VPS - NTM.
85.) J. S. er V.P./FSBs øyne, ører og stemme i NATO.
84.) Politipsykologen: Hva forventer du at politiet gjør?
83.) Ehhhhh... Kanskje kan vi treffes nå på torsdag 16. November 2017?
82.) Paret som vil endre verden: Meg+Karen "If YOU Want MY Future, Forget MY Past" Helene-Agdestein(?).
.
81.) Innholdsfortegnelse / TOC for runebjerkearresteres.blogspot.no
.
80.) AP/DNB/OSE voldtar dere og NRK/TV2/A-pressen håner dere...
79.) Hvis NRK forsvarer kriminelle AP/DNB/OSE = NRK TVANGSNEDLEGGING!
78.) To Berkshire Hathaway / Warren Buffett: Shortsell DNB NOW!
77.) Norge: Som "Groundhog Day" / "En ny dag truer" blant kriminelle og 10-åringer.
76.) 10 Sekunder: "TV2 lager INGEN reportasje på dette!"
75.) Ikke si hva "P.E." betyr!
74.) NHH har lovet å se på runebjerkearresteres.blogspot.no
73.) 22. Juli fordelene for AP APs PST og APs Riksadvokat T.-A. B..
72.) HVA Truet Siv Jensen J. S. med foran Stortingsvalget i 2009 som forårsaket AP å ty til valgfusk?
71.) TOC / Innholdsfortegnelse: picturesoflilycampaign.blogspot.com
70.) TOC / Innholdsfortegnelse: arrestjensstoltenberg.blogspot.com
69.) Ønsker J.U.M. fremdeles å bygge sykehus og skoler i Guinea?
68.) OSE Kommunikasjonssjef G. S. 2% skyld i selvmord.
67.) Statsminister J.S. utnevnes til Norgeshistoriens Største Selvmordutløser.
66.) J.U.M.s ansvar for hvert selvmord utløst reduseres til KUN 10%.
65.) Utregning av Selvmords skyld: 50%: J. S., Statsminister.
15%: R. B., CEO i den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
13%: B. L., CEO i den DNB kontrollerte handelsplassen OSE/VPS.
02%: G. S., Kommunikasjonssjef og ansikt utad for OSE/VPS del av Svindeltrekanten.
10%: Riksadvokat T.-A. B. skyld i hvert selvmord utløst av Svindeltrekanten. Svindeltrekanten som Riksadvokaten BESKYTTET.
64.) "Alle" er født mellom 1957 og 1960. "Fri barneoppdragelse" har skylden?
63.) Fri barneoppdragese + CD beskyttelse skapte landssviker J. S.
62.) Arresteres i dag: T.-A. B., J. S., R. B., B. L. og I. S..
61.) CEO OSE B. L. får 880.000 for hvert selvmord hun har utløst.
60.) CEO DNB R. B. del-skyldig i "100" selvmord.
59.) Statsminister J. S. skyldig i over 100 selvmord
58.) AP/DNBs Svindeltrekanten har utløst "100" selvmord siden 1. Januar 2007.
57.) Nårtid ble de tre kjent med B. L.?
56.) Innholdsfortegnelsen til: runebjerkearresteres.blogspot.com
55.) Innholdsfortegnelse til nye >>> norgesukjentehelt.blogspot.com
54.) BT: APs Zola-pris nominasjonsliste >>> APs PST overvåking.
53.) APs PST vs. Meg og "mitt" CIA + Mahatma Gandhi.
52.) Derfor lot Statsminister J. S. + APs PST 77 mennesker bli drept.
51.) Meg på HO for to år siden om drapet på Jan Wiborg:
50.) TV2 KVALITETS-STEMPLET J. S. beordrede drap på Jan Wiborg som selvmord.
49.) APs kriminelle oppsop: TV2, A-pressen, NRK, DNB, OSE, NTM, RAK. SATANS AP/DNBs Norge!
48.) Derfor beordret J. S. drapet på Jan Wiborg.
47.) DU og DINE barn ble økonomisk og politisk voldtatt i 10 bortkastede år...
47.) TOC x 2: arrestjensstoltenberg + picturesoflilycampaign.blogspot.com
46.) Hvor mange av de er ledere i Frimurerlosjen?
45.) Hvorfor Norge IKKE har presse og media som den Femte Statsmakt:
44.) 2009: Jeg burde ha berget Demokratiet i Norge, men etterforsket og skrev om Svindeltrekanten DNB/DNM - OSE/VPS - NTM i stedet...
43.) HVORFOR forandret dn.no på Lars Sponheim teksten da J. S. ble valgt til NATOs Generalsekretær? dn.no forandret på teksten den 28.03.2014 klokken 10:27. HVORFOR ble teksten endret etter 54 måneder? HVA var det som sto i teksten som plutselig var upassende da J. S. endelig hadde fått manipulert seg inn i sjefsstolen hos NATO? "Nyheten hadde ikke kommet ut da dn.no forandret tekstene?" J. S. visste jo om det...
42.) Riksrett for L. S. for deltakelse i valgfusk ved Stortingsvalget i 2009?
41.) Statsminister J. S.: L. S. KVALITETSSTEMPLER 2009 valgfusket.
40. Statsminister J. S. 2009 valgfusk grunnet Siv Jensens trusler.
39.) Ap/Statsminister J. S. "vant" 2009 Stortingsvalg på valgfusk / velgermanipulasjon.
38.) NSS O. M.: Beregnet 10 års ubetinget fengsel.
37.) NFS J.U.M.: Beregnet 12 års ubetinget fengsel.
36.) Karen Helene-Agdestein(?) soner i Frihet i "Norway 2025 - TRULY the best Modern Nation in the World".
35.) C. S. soner i Frihet i "Norway 2025 - TRULY the best Modern Nation in the World".
34.) CEO Oslo Børs B. L.: Beregnet 15 års ubetinget fengsel.
33.) Korrupte Statsadvokater i Finanstilsynet og Økokrim: Beregnet 10 års fengsel.
32.) Statsadvokat H. H.: Beregnet 10 års ubetinget fengsel.
31.) per kverneland: Beregnet 6 års ubetinget fengsel.
30.) CEO BWO C. K. A.: Beregnet 8 års ubetinget fengsel.
29.) (Snill jente?)
28.) (Snill gutt?)
27.) DNB CEO R. B.: Beregnet 15 års ubetinget fengsel.
26.) Erna Solberg: Intet kriminelt(?) Riksrett.
25.) Jonas Gahr Støre: Ingen fengselstraff(?). Riksrett.
24.) Trond Giske: Ingen fengselstraff(?). Riksrett.
23.) T. - A. B.: Beregnet 21 års ubetinget fengsel + Riksrett.
22.) I. S.: 10 - 21 års ubetinget fengsel + Riksrett.
21.) J. S.: Beregnet 21 års ubetinget fengsel + Riksrett.
20.) Kongen KVALITETSSTEMPLET J.U.M.. Kongen velger å pensjonere seg. Lenge leve Kong Haakon!
19.) Statsminister J. S.: Seriesvindler J.U.M. KVALITETSSTEMPLES!
18.) Statsminister J. S.: Viktigheten av "Forhåndsalibi"!
17.) O. M. "tystet" på: J.U.M., R. B., J. S., T. - A. B..
16.) O. M. og J.U.M. er IKKE siklende idioter!
15.) Hvem er min og Norges MEKTIGSTE hovedfiender? Hvis jeg blir drept i år er det på grunn av dette innlegget...
14.) Forventet antall år i fengsel for de kriminelle i den AP/DNB organiserte økonomiske kriminaliteten i Norge:
13.) Svindlet Norge for flere hundre MILLIARDER NOK: V. P. / J. S. / I. S. / R. B. / T. - A. B., J.U.M. / O. M., C. K. A. / A. S. - P. / H. S., G. E..
12.) 2009: T, C og J. S. svineinfluensavaksine milliard svindel.
11.) J. S. "barnemishandlet med fri barneoppdragelse" + Corps Diplomatique beskyttelse >>>>> 21 års fengsel + Riksrettsdom.
10.) Hvordan og "hvorfor" har noe slettet alle Økokrim og Finanstilsyn mailene - unntatt en?
9.) BT/NRK/TV2 ringte politiet og kastet meg ut av mediebygget Media City i Bergen...
7.) 50 mNOK til meg fra svindlerne: O. M., P. K. og Systemair AB, SYSR, seriesvindler G. E..
6.) Arrester J. S. / I. S. / T. - A. B. ASP!
5.) Hvordan finne kriminelt intent: I. S., J. S. sin Ambassadør til Belgia kone. BÅDE I. S. OG J. S. er CD beskyttet og derfor vanskelige å arrestere...
4.) Hvordan finne underliggende manipulerende intent blant politiske vedtak:
3.) Jeg ønsker at Eva Joly og jeg, Åsmund Agdestein, oppretter og leder to spesialgrupper: En gruppe for å kartlegge Norges problemer. En gruppe som skal rettlede om veien til den beste Fremtiden for Norge - og samtidig skape Norge om til en EKTE mønsternasjon som andre nasjoner VIRKELIG ønsker å kopiere. Jeg ønsker at C. S. og K. H. M. får sone sine fengselsstraffer i Frihet - mot at de deltar i gruppene som heltidsjobb. "N
Redigert 17.11.2017 kl 21:13
Leedsutd
01.12.2017 kl 21:35 674

Hva sier fastlegen?
JUX*
18.11.2017 kl 01:28 2165

Hvis jeg alene vinner frem blir dette en av moderne verdenshistorie Topp 10 underdog seire. Forøvrig er jeg på Politihuset i Bergen flere ganger om dagen. Boligen jeg bor i har nattlige besøk av politiet. Våpenkontoret i Odda har eller vil komme til å gi meg bæretillatelse på pepper spray eller i kombinasjon med tåregass. Og jeg som trodde at å måtte bo i Norge igjen kom til å bli dødskjedelig...
Vega
18.11.2017 kl 10:12 2089

Hva med Repant ?
JUX*
18.11.2017 kl 13:00 2070

Hei Vega!

For å få penger til blogging gikk jeg rundt og samlet flasker under VM på Sykkel her i Bergen. Jeg tjente litt over 200 kroner på fire kvelder. Hver gang noen ga meg en pantbar plastflaske eller pantbar boks sa jeg:
"Norges Fremtid Takker Deg!"
En kveld var jeg på det nye REMA 1000 som ligger i min gamle Sparebanken Vest bank. Pantemaskinen var en RVM og jeg sa til betjeningen:
"Innen fem år eier jeg 10% av RVM selskapet."
Alle aksjonærene som ble svindlet overtar RVM, det unike gjenkjennings systemet RVM har utviklet OG kravet mot Tomra for å holde Repant AS, Microlux AB og Bevesys OY nede. Tomra har allerede fått en EU bot som baner vei for søksmålet. At Tomra har betalt flere hundre millioner under bordet til de tre investorsvindlerne "Kleskongen" Ola, Tateren Per og Systemair AB seriesvindler SYSR Gerald, blir Tomras oppgave å få tilbake.
Kanskje det besvarer spørsmålet?
.
I tilleg kommer jeg, som jeg har skrevet i min blogg, til å kreve de tre "Kleskongen" Ola, Tateren Per og Systemair AB grunder, styreformann og 42% eier den Svenske seriesvindleren SYSR Gerald for samlet 50 mNOK for tort og svie.
Kanskje det besvarer spørsmålet enda bedre.
.
Gosjameg! Hva hjelper det med to forsvarsprayer når V.P. sender FSB etter meg?
110.) V. P. har nok nå en "Svindeltrekant" på MSE Moscow Stock Exchange også...
.
Redigert 20.11.2017 kl 13:46
JUX*
19.11.2017 kl 05:23 1949

Vega husker du da Jens og Rune under finanskrisen fikk innført shorteforbud i DNB aksjen?
Husker du Statens redningspakke som Jens skreddersydde for den AP kontrollerte Statsbankene DNB.
Hvorfor, Vega, har folk aksjer i en AP kontrollert Statsbank?
Jeg husker da jeg skulle vise min bror mitt nye Tekst TV og første nyhet var at Hvistendal hadde nullet mine DNB B-aksjer...
Men jeg fikk solgt nesten alle mine aksjer til 94 øre dagen før de ble nullet...
Redigert 19.11.2017 kl 15:56
Vega
19.11.2017 kl 17:39 1793

Det ble vel også reist et søksmål etter statens konfiskering av bankene under bank-krisen. Det førte ikke fram. Staten solgte etterpå bankaksjene sine med kjempegevinster. Uansett - alt det er historie som det ikke er noe å gjøre med nå. Tenk framover.
JUX*
19.11.2017 kl 20:00 1776

Hei igjen Vega!
.
Jeg beklager meg IKKE over nullingen av DNB B-aksjene i 1993. Personlig mente jeg da at DNB Preferanseaksjen OGSÅ skulle ha blitt nullet.
Det var DEN bankkrisen.
.
Nå er jeg fremdeles opptatt av Bankkrisen i 2009 da Jens Stoltenberg og Rune Bjerke gikk til sine egne folk i Finanstilsynet og Økokrim og ga klar ordre om at det skulle innføres et forbud mot shorting BARE i DNB aksjen under bankkrisen i 2009.
Altså for å gjenta: Statsminister Jens Stoltenberg og hans aller aller beste AP venn CEO DNB Rune Bjerke gikk til sine gutter i Finanstilsynet og Økokrim og ga de ordre om at ALLE AKSJENE på OSE var fritt vilt for DNB/R.B./DNM å shorte og kursgruse i samarbeid med OSE/B.L. UNNTATT den AP kontrollerte Statseide banken DNB.
.
HVORFOR tror dere at den AP kontrollerte Statsbanken DNB var den ENESTE aksjen som det var shorte forbud i?
HVORFOR tror dere AP/DNBs Finanstilsyn nekter å innføre et shorte register og shorte regler på OSE?
TROR dere på Finanstilsynets "Fordi det blir for kostbart"?
Grunnen er ene og alene: Fordi mangel på et shorte register og shorte regler gjør det enkelt for DNM å skjule at DNM voldtar dere alle I SAMARBEID mad OSE/B.L./VPS.
Dere bryr dere ikke?
BARE vent til neste nedgang i markedet for da voldtar DNB/R.B./DNM i sammarbeide med OSE/B.L./VPS dere igjen...
I mellomtiden koser DNB/R.B./DNM og OSE/B.L./VPS seg med å voldta aksjonærene i enkelte "krise" selskap...
.
DET var mange som irriterte seg over da shorte forbudet i DNB aksjen kom og ENDA flere som vil irritere seg over det nå når de får vite at DNB shortet "ALLE" aksjene på OSE for så å starte MASSIV kursmanipulasjoner NED! NED! NED! og videre NED!
AP/DNBs Svindeltrekant DNB/R.B./DNM - OSE/B.L./VPS - NTM beskyttet av AP/DNBs egen Riksadvokat Tor-Aksel Busch og AP/DNBs eget Finanstilsyn og AP/DNBs eget Økokrim.
.
Er det lov å banne på det nye forumet?
Ikke det nei... #¤¤¤¤¤¤¤-nnlnn-#!
Dine $$$.$$$ >>> AP/DNB = Til deg >>> 000.000
Er det rart at Jens Stoltenberg, Rune Bjerke, Bente Landsnes, Tor-Aksel Busch og jeg Åsmund Agdestein synes dere er de største idiotene i Europa?
.
Redigert 20.11.2017 kl 13:50
JUX*
19.11.2017 kl 20:25 1763

De som ønsker å melde seg eller ønsker å politianmelde meg bes lese 111.) før de kontakter Politihuset i Bergen.
.
.
112.) Norges Fremtids Håp Åsmund Agdestein håner og mobber Riksadvokat Tor-Aksel Busch.
111.) Politihuset i Bergen kan kontaktes av de som har informasjon og de som ønsker å bedyre sin uskyld som f.eks Lars Sponheim og Økokrims "Statsadvokat" Henrik Horn.
De som om sider ønsker å politianmelde meg etter at de BEVISELIG har visst hvem jeg er siden 2009, kan levere politianmeldelsen på Politihuset i Bergen.
110.) Vladimir Putin har nok nå en "Svindeltrekant" på MSE Moscow Stock Exchange også...
109.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com (USENSURERT TOC).
108.) Vladimir Putin har del-skyld i en rekke selvmord utløst av DNB/RuneBjerke/DNM-OSE/BenteLandsnes/VPS-NTM Svindeltrekant.
107.) V.Putin/J.Stoltenberg/AP/DNB/OSE tok livet av mange "Contrarians".
JUX*
19.11.2017 kl 21:40 1715

113.) Tidslinje for AP/DNBs Svindeltrekant: DNB-OSE-NTM
.
.
2005.11.17. Jens Stoltenberg velges inn som Statsminister. Bl.a jeg stemte på han og jeg tåler IKKE svik!
.
2006.01.01. Statsminister Jens Stoltenberg tar Bente Landsnes fra den AP kontrollerte Statsbanken DNB og plasserer henne som CEO for den AP kontrollerte Statsbanken DNBs deleide OSE og VPS.
.
2007.01.01. Statsminister Jens Stoltenberg tar sin aller, aller, aller beste AP venn Rune Bjerke og plasserer han som CEO i den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
.
2007.08.?? Statsminister Jens Stoltenberg finner Guro Steine i Statsminister Jens Stoltenberg sitt eget Samferdselsdepartement. Guro Steine blir den AP kontrollerte Statsbanken DNBs deleide OSE/VPS sitt ansikt utad med sin stilling som Kommunikasjonsjef.
.
2007.12.13. DNM setter opp et konvertibelt lån på 18 millioner kroner for Repant ASA. Det konvertible lånet kan konverteres til aksjer til den kurs som er på konvertering tidspunktet. Repant ble notert 2007.01.03 og var CEO DNB sin aller første investorsvindel. Akkurat som Ola Mæle, Per Kverneland og Systemair AB SYSR Gerald Engstrøm manipulerte mot så gikk aksjen ned vel 99% før selskapet ble delistet. 18 mNOK til vel 99% ned manipulert aksjekurs - blir det VELDIG mange aksjer av til de tre investorsvindlerne...
.
2008.11.10. OSE/B.L. KNUSER den allerede knuste CRU/Crew Gold kursen fra 0,99 til 0,65 øre på en HELT oppkonstruert situasjon som forårsaker en HELT unødvendig KURSKNUSENDE børspause.
.
2009.06.06. - 2009.09.10. OSE/BenteLandsnes kommer med 9 utpsykende og FALSKT oppkonstruerte børspauser i Vladimir Putin/Rosneft ELLER Statsminister Jens Stoltenberg/AP kontrollerte Statsoljeselskapet Statoil svindelen NEXUS "Worlds most Expencive Harsh Environment FSOP".

2009.06.25. Norsk"Tillits"Mann har lurt obligasjonseierne til å konvertere til aksjer i Vladimir Putin/Gazprom svindelen AGI/Artumas.
.
2009.07.03. DNB/RuneBjerke/AnneØian/DNM og OSE/BenteLandsnes KNUSER kursen 77% fra den ene handelen til den neste i Vladimir Putin/Gazprom svindelen AGI/Artumas.
.
2009.09.03. En HELT fantastisk nyhet med Bayer fikk Algeta kursen opp i 83 - og så brukte DNM HELE dagen til å manipulere kursen ned i 57 kroner. Jeg lagde en tråd om ALLE DNMs handler sekund for sekund og det VAR DNM kursmanipulasjon FØR DNM kuppet en aksjeauksjon på flere prosent av Algetas aksjekapital som DNM skulle holde etter børsslutt.
.
AUKSJONEN ble avsluttet etter få minutter FORDI auksjonen var FULLTEGNET! En AUKSJON fulltegnet!
Det artige var at INGEN visste om auksjonen for OSE "glemte" å tickerkode den ALGETA. Nye på aksjonærlisten var mange DNB selskap MEN mesteparten av aksjene DNB/DNM STJAL i DNB sin aksjeyngling Algeta havnet på aksjekontoer UTENFOR Top 20.
.
Bayer kjøpte opp HELE selskapet til vel 360 kroner aksjen - SÅ DER tjente AP og den AP kontrollerte Statsbanken DNB MANGE milliarder kroner. Hurra?
.
Kan jeg få lov til å banne nå da?
Ikke det nei...
.
Redigert 20.11.2017 kl 13:54
JUX*
20.11.2017 kl 00:59 1707

Jeg var innom Politihuset i Bergen i kveld og de lurte på om jeg har blitt truet på livet i det siste. Men jeg har ikke blitt truet eller sabotert for på tre år. Sist jeg ble sabotert for var på det første innslaget på Engelsk på omsvindelogbedrag.blogspot.com Så så FSB og APs PST IP'en til de to automatiske og øyeblikkelige nedlastingene. Og etter DET har ikke FSB/AP/PST turt å bølle med meg... Det står andre steder hvem jeg skrev og skiver for. I kveld gikk jeg også innom Media City som var stengt. I døren traff jeg på en nyansatt TV2 ansatt som med to trille bagger skulle se etter sin nye hybel. Jeg fortalte han at AP/A-pressens TV2 hadde avvist meg etter 10 sekunder: TV2 tipstelefon svarte klokken 23:00 en kveld: "TV2 lager INGEN reportasje om dette! TV2 trenger FAKTA..." Den nyansatte hadde nok etter det lyst til å reise LANGT, LANGT vekk fra Norges Fremtids svikefulle AP/DNB beskytter TVANGSOPPLØSINGSKANDIDAT TV2...
Redigert 20.11.2017 kl 01:15
JUX*
20.11.2017 kl 07:57 1662

Hvordan kopierer og flytte tekst på nettbrett? Det jeg ville få frem skrev jeg nå i begynnelsen på tråden. Som aksjonærer i DNB er man ENTEN senil/undermåls ELLER villig svindel profitør. Det første alternativet burde bli nektet å investere i aksjer / andre alternativet fortjener ALT vondt... Av de siste 10 årene, da dere ALLE burde ha forstått at den AP kontrollerte Statsbanken DNB og bankens AP leder er råtne var jeg syv år i utlandet. Fem av årene ryddet jeg stranden Ao Tan Khu i Thailand. Til den stranden kom det hver måned på langhelg en Amerikaner ansatt ved den Amerikanske Ambassaden i Bangkok. Jeg har skrevet om svindel og bedrag på landets viktigste handelsplass, Oslo Børs siden desember 2007. Da Jens Stoltenberg ble utnevnt til leder av NATO tilbød jeg meg å oversette min blogg om svindel og bedrag.blogspot.no til Engelsk. I 20 måneder skrev jeg for dem og forklarte hvorfor de skulle overvåke Jens Stoltenberg 24/7. Så NÅ forstår dere HVORFOR jeg til tider skriver "P.E."... Er den egentlige grunnen til så mange knuste skjermer på telefoner og nettbrett frustrasjon over den automatiske r
JUX*
20.11.2017 kl 11:17 1637

Gjennområtne DNB er stilt for Retten i Oslo Tingrett...
NÅR skal dere våkne?
NFL 007
20.11.2017 kl 14:47 1608

Gosjameg eg har fått nytt nick.
JUX* tilhører Fortiden NFL 007 tilhører Fremtiden...
.
Hvis AP/DNB lurer på hvordan jeg ser ut så gikk jeg forbi DNB hovedbygget i Bergen klokken 12:22 den 20. November.
Jeg kom fra grus stien ved Legevakten og stoppet og så på en sort sykkel.
Så viste jeg fingeren til Las Vegas casino style overvåkingskameraet ved DNB hovedinngangen. Så viste jeg fingeren til tre andre overvåkingskameraer ved den neste DNB inngangen. Så så jeg så vidt på båten Anastacia fra Stord som lå der. Deretter gikk jeg over gangbroen hvor det var enda flere overvåkingskameraer...
.
En av DNBs sjefer var i 1981 min første langvarige Norske kjæreste. Det er hun med det litt merkelige mellomnavnet født ca 1961.
Hun kan bekrefte at jeg er en snill og kjærlig person som til tider kan være litt infantil (som utenfor DNB Hovedkvarteret i Bergen) MEN som IKKE gir opp og som før eller senere kommer til å felle AP/DNB slik som jeg feller et tre...
Capice?
.
Skrevet for NHH hvor jeg var på informasjonen i "B" bygget fredag 10. November:
.
Redigert 21.11.2017 kl 11:41
NFL 007
21.11.2017 kl 08:07 1521

En ny dag med nye shorte muligheter.
Det at AP/DNB beskytter kursen betyr at man kan selge millioner av aksjer UTEN å legge videre press på kursen.
Så samarbeider man med NHH mot at NHH får 25% av netto shorte gevinst. NHH bruker mitt materiale til oppgaven for å BEVISE at Statsminister Jens Stoltenberg satte opp Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM. For at Statsminister Jens Stoltenberg kunne svindle Norges befolkning gjennom den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
Nå har nok AP, DNBs Rune Bjerke og diverse forhenværende studenter ved NHH truet NHH til IKKE å samarbeide med meg men hvis NHH får mere enn en milliard kroner så kommer nok NHH til å ikke bry seg om truslene fra AP/DNB/RuneBjerke/OSE/BenteLandsnes + diverse tvilsomme individer som studerte på NHH. Av alle NHHs tusenvis av ferdig uteksaminerte studenter er det nok sikkert KUN en prosent som har tydd til å bruke sin NHH utdanning til kriminalitet.
Jeg er totalt blakk og solgte i går en Kinesisk ustemplet sølvbarre for 450 kroner. Jeg ser det imidlertid som umoralsk å tjene penger for meg på shorting av DNB aksjen så jeg skal ikke kreve noe for bruk av mitt 10 år lange forarbeide så lenge NHH får 25% av netto fortjeneste.
Fordelen for meg er at jeg da får arrestert de som jeg på vegne av Norges Fremtid må få arrestert. Og jeg vil i år 2100 bli regnet som en av vårt århundre fem viktigste Nordmenn...
Redigert 21.11.2017 kl 11:51
NFL 007
21.11.2017 kl 15:46 1480

.
Tror dere NHH tar imot 25% av netto DNB shorte gevinst eller greier AP/DNB å true NHH til å ikke hjelpe meg videre?
.
Innholdsfortegnelsen til runebjerkearresteres.blogspot.com
.
For å finne mine fem nye blogger klikk på "B(loggertegnet) "Åsmund Agdestein""
For å finne den opprinnelige bloggen skrevet for CIA mellom April 2014 og Januar 2016 gå til:
.
.
24.) Innholdsfortegnelse / TOC for arresterjensstoltenberg.blogspot.com (USENSURERTE TOC).
23.) NHH. Gi NHH 25% av netto DNB shorte gevinst!
22.) Å selge DNB Short. DNBs M.C.: 250 milliarder NOK.
21.) Tidslinje for Statsminister J.S./AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM.
20.) Innholdsfortegnelsen til runebjerkearresteres.blogspot.com
19.) Glemte min onkel NHH Professor B.B. (NHH 1968-1994) å lære sine studenter Etikk og Moral?
18.) Resten av innholdsfortegnelsen til HegnarOnline baserte omsvindelogbedrag.blogspot.com
17.) ALGETA: Eksempel på DNM/Rune Bjerke - OSE/Bente Landsnes dags- OG måneds svindel.
15.) PGS/CRU/ITX - og Jens Ulltveit-Moe historien gjentar seg i REC...
13.) Jens Ulltveit-Moe i PGS svindelen.
9.) CRU/Crew Gold/JUM: Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM. Jens Ulltveit-Moe/Norges Fremste Seriesvindler og falsk OSE/Bente Landsnes børspause kursknusing i CRU/Crew Gold/JUM svindelen.
8.) 9 OSE/BenteLandsnes svindelpauser kvelte aksjonærenes og obligasjonseiernes håp i Nexus/CarlKroghArnet/BWO svindelen.
7.) NEXUS: Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM i CarlKroghArnet/BWOs NEXUS svindel.
6.) Norsk"Tillits"Mann i AGI/Artumas/Anne Øian/DNB svindelen.
5.) AGI: Norgesrekord(?) i DNB/RuneBjerke/AnneØian/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM ledet svindel. Den falske Børspausen KNUSTE kursen -77% FRA DEN ENE HANDELEN TIL DEN NESTE i AGI/Artumas/AnneØian svindelen!
4.) AGI/Artumas: Svindeltrekanten DNB-OSE-NTM i AGI/Artumas/AnneØian svindelen.
.
NFL 007
22.11.2017 kl 00:16 1414

Får dere aldri en følelse av totalt bortkastet tid når dere bare bor i AP/DNBs Norge?
Salmon salar
22.11.2017 kl 08:40 1378

Nei det får jeg ikke, men å lese innleggene dine ER totalt bortkastet tid,
NFL 007
22.11.2017 kl 09:01 1380

Hei Salmon salar! Har du prøvd å skrive nicket ditt med auto korrigering? Hvordan slår man auto korrigering av? En ny dag for SALG eller shortesalg! Kom ikke å si at jeg ikke advarte dere...
Redigert 22.11.2017 kl 09:24
NFL 007
23.11.2017 kl 08:53 1289

.
Jeg deler Norske DNB aksjonærer inn i to grupper:
.
1.) Senile og folk med SÅ lav IQ at de ikke har greid å oppfatte de siste ti årene at APs Statseide DNB bank er råtten og at Statsminister J.S./APs Rune brakte råttenskapen til DNB.
2.) Norske svindelprofitører som VET at APs Statseide DNB bank er råtten og at Statsminister J.S./APs Rune brakte råttenskapen til DNB OG som JUBLER over den ene prosenten av AP/DNBs Svindeltrekant DNB/R.B./DNM - OSE/B.L./VPS - NTM svindelprofitt som havner i DNBs regnskap.
.
1.) Senile og folk med lav IQ kan få hjelp hos NAV når de pga sløvsinn har rotet bort formuen sin.
2.) Norske svindelprofitører unner jeg ALT vondt! Burn in HELL!
.
Dere som vokste opp i Norge og som knapt har vært ute av de Norske gettoene på diverse feriesteder tror at rikdom og makt er det viktigste her i livet, men det er feil.
Se på Norske milliardærer. De er selvsentrerte og egoistiske og prøver så best de kan å være TOTALT samfunns unyttig.
.
Se på Statsminister Erna Solberg som jeg kjente som barn gjennom hennes 16 dager yngre Åstveit fetter. Selv ikke hun er så dum at hun tror at det er hun som har makten i Norge. Enfoldige Erna mener nok det samme som sin slutten av 70-tallets kjæreste Jens og APs Finanstilsyn at å rydde opp etter Jens, Rune og Bente sine herjinger i politikkens og økonomiens Norge > vil bli "for kostbart". Problemet med enfoldige Erna er at hun ser KUN frem til neste Stortingsvalg og enfoldige Erna vet at når Jens faller drar han Erna ut av SMK...
Erna og Jens har en form for "Mexican Stadoff".
.
AP gjennom sin AP nepotisme har ALL makt over det AP ønsker å ha makt over. Dere er vel ikke så dum at dere tror at ledelsen i AP egentlig bryr seg om eldreomsorg, barnehageplasser og annet som kontrollfreak AP egentlig IKKE er interessert i?
AP er interessert i penger som kan kjøpe AP MAKT. Og penger får AP gjennom AP/DNBs Svindeltrekant DNM-OSE-NTM.
.
Det som er viktig i mitt liv ville være å vise at jeg er blant verdens beste problemtolkere og problemløsere. Og så skape et lite privat familie team på tre personer som i fellesskap har iboende evnen til å tolke problemer og løse problemer "World Wide".
.
På alle mine 6 konti i Sparebanken Vest har jeg tilsammen 82 øre og jeg brukte nå mine siste 16 kroner på litt mat.
Det står i skarp kontrast til mitt beste børsår 1997 da jeg som "Contrarian" tjente 427.000 (egentlig 502.000) kroner på aksjer jeg hovedsakelig hadde kjøpt da jeg var i Asia, Australia og Nord-Amerika og syklet.
.
Vinner jeg over AP/DNB blir det en av Top 10 underdog seire i moderne tid "World Wide"!
.
Redigert 23.11.2017 kl 09:35
NFL 007
23.11.2017 kl 14:22 1244

.
Politiet i Bergen føler det er FOR forvirrende når jeg flørter i min egen blogg...
Flørtingen fører enten til at jeg blir forgiftet som KVALITETSSTEMPLER det jeg skriver, eller flørtingen fører til at jeg blir gift som KVALITETSTEMPLER meg. Nå vil nok de kyniske blant dere påstå at å gifte seg er jevngodt med å bli forgiftet - men det tror jeg ingenting på. Muligheten er jo selvfølgelig at en skuffet kone kan forgifte meg flere år etter bryllupet - og det nuller jo ut kvalitetsstempelet - og vel så det...
.
.
128.) De 20 som regner meg som Top 50 smarteste i Norge:
127.) Jeg fikk Jens Stoltenberg overvåket 24/7 av "XXX" fra April 2014.
126.) Langley eller Washington? Jeg og "US Embassy" i Bangkok.
§§? K. H. Agdestein(?) Treffes i dag?
125.) Thailand. 7 År i utlandet. Min skriving for Amerikansk Etterretning forklart.
124.) Ao Tan Khu. 7 År i utlandet. Strandrydderen som gjorde landsbyen rik.
123.) Thailand + Cambodia: 7 År i utlandet: Privatetterforskende i fra Trat forklart.
122.) Istanbul: 7 År i utlandet: Privatetterforsking i Istanbul forklart.
121.) Kong Haakon er den ENESTE i Norge som jeg stoler på!
120.) Jens Stoltenberg/Erna Solberg: For kostbart å avsløre.
119.) NHH. Gi NHH 25% av netto DNB shorte gevinst!
118.) Å selge DNB Short. DNBs M.C.: 250 milliarder NOK.
117.) Tidslinje for Statsminister J.S./AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM.
116.) Innholdsfortegnelse / TOC for arresterjensstoltenberg.blogspot.com (USENSURERTE TOC).
115.) Hvis DNB lurer på hvordan jeg ser ut...
114.) APs PST/Statsminister Jens Stoltenberg har visst siden (før) 25. mai 2010 hvem jeg er.
113.) "Norge er gjennomkorrupt land" omsvindelogbedrag.blogspot.com
112.) Norges Fremtids Åsmund Agdestein håner og mobber Riksadvokat Tor-Aksel Busch
111.) Politihuset i Bergen kan kontaktes av de som har informasjon og de som ønsker å bedyre sin uskyld som f.eks Lars Sponheim og Økokrims "Statsadvokat" Henrik Horn.
De som om sider ønsker å politianmelde meg etter at de BEVISELIG har visst hvem jeg er siden 2009, kan levere politianmeldelsen på Politihuset i Bergen.
110.) Vladimir Putin har nok nå en "Svindeltrekant" på MSE Moscow Stock Exchange også...
.
Redigert 24.11.2017 kl 21:06
NFL 007
24.11.2017 kl 18:27 1198

.
Jeg har holdt på i snart ti år men nå tror jeg jeg begynner å nærme meg slutten for AP/DNB/OSE/NTMs kriminelle samarbeide, som har kostet Europas mest naive befolkning utrolig mange milliarder kroner...
Det var ikke jeg som startet tråden i 2014 som jeg svarte i ifra Trat Thailand, men internettkafen i Trat skjulte sin IP et eller annet annet sted i Thailand pga politiske uroligheter og strenge straffer.

Innlegg av: NFL.vs.jensere (18.07.14 04:18 ), lest 704 ganger
Ticker: DNB
Endret: 18.07.14 09:11
RE^1: Ap beskyttet DNB bank herjer med sine norske kunder
Hei lukelucky!

Jeg så at du var interessert i promoteringstråden(e) til bloggen min og promoteringstråden(e) ga meg knappe 100 nye lesere, men så langt er det ingen som har bidratt med det eneste jeg trenger av bidrag: Se "V" i bloggen...

TS, du kan jo snu det hele til din egen fordel og shorte DNB aksjen...

DnB NOR aksjen som Kredittilsynet og Finansdepartementet innførte shorteforbud på høsten 2008. DnB NOR og noen få andre banker bare bankens egne kunder hadde hørt om...

Jeg legger ikke tråden inn på nytt.

Innlegg av: NFL.vs.jensere (14.07.14 09:49 ), lest 121 ganger
71 Børstapere ( -66,67% til 99,998%) Normalt eller Svindel?

Innlegg av: NFL.vs.jensere (16.07.14 09:09 ), lest 1018 ganger
Ticker: DNB
Endret: 16.07.14 14:44
71 Børstapere: Medfører "nulling" av både DNB og AP?

Dette er en tråd om organisert økonomisk kriminalitet utarbeidet av AP og DNB i felleskap. De skapte i 2007/2008/2009 Svindeltrekanten DNM - OSE - NTM og Hovedsvindelsammarbeidet DNM - OSE/VPS. Dere som leser denne tråden har vært OG ER blandt Hovedsvindelsammarbeidet DNM - OSE/VPS aller største ofre.

Jeg skriver IKKE om politikk. Jeg skriver om kriminalitet skjult bak et politisk parti.
Selv om jeg ønsker at partiet skal tvangsoppløses, ønsker jeg samtidig at de 99% ærlige i partiet skal få danne et nytt parti slik at de kan få delta i Stortingsvalget i 2017.

Jeg påstår ikke på noen måte at en prosent av de som driver med politikk for AP er kriminelle, jeg påstår at vel en prosent visste eller burde forstå at AP utviklet seg til et kriminelt parti gjennom organisert økonomisk kriminalitet. Selv om den ene prosenten ikke selv har gjort noe kriminelt, gjorde de ikke noe for å avsløre og stoppe kriminaliseringen av AP.
Siden "den ene prosenten" satte AP fremfor Norge, er de for evig og alltid "dømt" til å være uskikket til å drive med politikk i Norge...

Hvem påsto at fellesferien må være kjedelig:

(Klikk på "februar(1)" for å få den norske teksten...)

----------------------------------------------------------------------------------------

Av børsens vel 190 aksjer er 71 av aksjene, eller vel 37% av alle OSE noterte aksjer - ned mellom -66,67% og -99,998% fra aks jens ATH.
Hovedinndeksen OSEBX har i år vært i stadig ny ATH og den er nå 3% under toppnotering og samlet markedsverdi er over svimlende 2.000 milliarder NOK.
Uten at jeg har tid til å sjekke det selv kommer jeg med følgende påstand: Det finnes ikke en eneste annen børs i den siviliserte verden der "hovedinndeksen" er i ATH og 37% av noterte selskap er ned minimum -2/3 (-66,67%) fra aks jens ATH. I tillegg har et mistenkelig høyt antall kursknuste taperaksjer blitt delistet de siste syv årene...

Norge er ikke en nasjon med udugelige konsepter.
Norge er ikke en nasjon med udugelige selskap.
Norge er ikke en nasjon med udugelige ledere.
Norge er - ifølge mine 6 år lange studier - den nasjon i Vest Europa der den organiserte økonomiske kriminaliteten er desidert best utviklet, desidert best organisert og desidert best beskyttet.
1. Norges desidert mektigste parti startet 1. januar 2007 å ta svindelkontroll over Norges desidert viktigste bank.
2. Norges viktigste bank tok så svindelkontroll over Norges viktigste handelsplass (innen høsten 2008) og Norges viktigste "trustee" (innen sommeren 2009).
3. Sammen skapte AP og DNB Svindeltrekanten DNM - OSE - NTM og Hovedsvindelsammarbeidet DNM - OSE/VPS.

Norges desidert mektigste parti har i en rekke ti-år manipulert dere til å tro at Norge er et fortreffelig land med kun fortreffelige og ærlige mennesker, men slik er det dessverre ikke... Resultatet er blitt at dere er blitt Europas mest naive folk (ifølge European Social Survey) og at dere ikke lengre er istand til å kunne forstå hvordan samfunnet egentlig har utviklet seg - takket være "mitt eget" eks-parti...

Jeg har samlet alt i en blogg: omsvindelogbedrag.blogspot.com
Hvis noen av dere har interesse av egen nåtid og fremtid, eller av egne barns nåtid og fremtid, eller av Norges nåtid og fremtid, eller av NATOs fremtid etter 1. oktober 2014...

----------------------------------------------------------------------------------------

Mitt nick er "NFL.vs.jensere"
Nye ord som skal foreslåes Norsk Språkråd så snart "tiden er moden"...

- "En jenser" er en som aksje-milliardsvindler Norges befolkning på en organisert* og beskyttet* måte.
- "Å jense" betyr å aksje-milliardsvindle Norges befolkning på en organisert* og beskyttet* måte.

*Organisert*: Aksje og obligasjonsvindel utført av AP's/DNB's Svindeltrekant DNM - OSE - NTM. Eller aksjesvindel utført av AP's/DNB's Hovedsvindelsammarbeid DNM - OSE/VPS.
*Beskyttet*: Svindeltrekanten DNM - OSE - NTM og Hovedsvindelsammarbeidet DNM - OSE/VPS er beskyttet av AP/DNB i sammarbeid med Finanstilsynet og AP/DNB i sammarbeid med Økokrim. AP/DNB er beskyttet av riksadvokaten og deler av Høyesterett.
Redigert 25.11.2017 kl 21:32
NFL 007
24.11.2017 kl 21:04 1186

Blir jeg drept slik de drepte Jan Wiborg eller kommer de til å velge en annen metode?
.
.
135.) NSA har sannsynligvis bevisene for at APs PST, SMK og RAK visste om ABBs planer for Regjeringsbygget.
134.) Derfor lot Statsminister Jens Stoltenberg + APs PST 77 mennesker bli drept.
133.) Jeg kunne ha forhindret "22. Juli 2011" TO ganger.
132.) Jeg skriver "Provocation Entrapment" for NSA. J.S. vet hva det er men han får ikke advart alle...
131.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com (USENSURERTE TOC).
130.) Tre dataviruser fra APs PST og FSB. Men HVA er de?
129.) Fengsel OG Riksrett for Tor-Aksel Busch, Ingrid Schulerud og Jens Stoltenberg SNAREST!
127.) Jeg fikk Jens Stoltenberg overvåket 24/7 av NSA fra April 2014.
§§? K. H. Agdestein(?) Treffes i dag
125.) Thailand. 7 År i utlandet. Min skriving for Amerikansk Etterretning forklart.
123.) Thailand + Cambodia: 7 År i utlandet: Privatetterforskende i fra Trat forklart.
119.) NHH. Gi NHH 25% av netto DNB shorte gevinst!
NFL 007
26.11.2017 kl 21:54 1053

.
Tråden fungerer altså som en
SHORT DNB!
tråd som samtidig da blir en
SELG DNB!
- tråd til de DNB aksjonærene som ikke har forstått hvilket MARERITT de har aksjer i...
.
Redigert 26.11.2017 kl 21:56
NFL 007
27.11.2017 kl 08:02 1029

Hvis APs PST lurer på hvordan jeg fremdeles kan skrive så var det ikke min computer de krasjet så ettertrykkelig klokken 21:57 i går kveld.
Jeg hater imidlertid sabotører og dømmer de hos APs PST som oppdaget at ABB skulle sprenge en mindre bombe foran Regjeringsbygget til 5 års fengsel for å ha latt Riksadvokat Tor-Aksel Bush og Statsminister Jens Stoltenberg få bestemme at ABB ikke skulle stoppes.
Ikke stoppes for at den antatt forholdsvis ufarlige bomben skulle kunne innføre strengere overvåkingstiltak i Norge.
.
F.You! APs PST, Riksadvokat Tor-Aksel Bush og Vest Europas farligste person siden Hitler:
NATOs Generalsekretær, Vladimir Putin sin beste venn, Jens Stoltenberg.
Redigert 28.11.2017 kl 05:38
NFL 007
27.11.2017 kl 14:19 998

.
Hvis vi ser på AP/DNB som en okkupasjonsmakt BÅDE på landets viktigste handelsplass OSE og i Norge ellers så blir det jeg skriver lettere å forstå for dere.
Enhver Nasjon med respekt for seg selv greier til slutt å utmanøvrere en okkupasjonsmakt som f.eks AP/DNB er blitt.
.
Satt sammen for NHH her i Bergen: runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Det var i utgangspunktet ikke meningen at jeg skulle ha noe av shortegevinsten men jeg har holdt på med dette i nokså nøyaktig 10 år og gått glipp av det i livet andre tar som en selvfølge så kanskje jeg kunne få 1% av netto shortegevinst?
.
.
Halv-sensurert innholdsfortegnelse:
.
136.) Hilste jeg på A. Beck Gjørv leder av "22. Juli Kommisjonen"?
135.) NSA har sannsynligvis bevisene for at APs PST, SMK og RAK visste om ABBs planer for Regjeringsbygget.
134.) Derfor lot Statsminister Jens Stoltenberg + APs PST 77 mennesker bli drept.
132.) Jeg skriver "Provocation entrapment" for NSA. Jens Stoltenberg vet hva det er men han får ikke advart alle...
131.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com (USENSURERTE TOC).
129.) Fengsel OG Riksrett for T.-A. B., I. S. og Jens Stoltenberg SNAREST!
127.) Jeg fikk Jens Stoltenberg overvåket 24/7 av "XXX" fra April 2014.
119.) NHH. Gi NHH 25% av netto shorte gevinst!
.
.
Redigert 30.11.2017 kl 03:04
NFL 007
30.11.2017 kl 07:37 796

.
Selv om AP blir tvangsoppløst kan de 99% ærlige starte opp et nytt parti med et annet navn men med det samme partiprogram som de trodde AP hadde.
.
Selv om DNB blir tvangsoppløst kan de 99% ærlige fortsette i de samme bankbygg med DNBs forpliktelser. Det vil fremdeles ligge verdier i bunn etter at DNB har betalt kanskje 100 MILLIARDER til noen av AP/DNBs svindelofre svindlet gjennom AP/DNBs Svindeltrekant: DNB/R.B./DNM - OSE/B.L./VPS - NTM.
.
arrestertjensstoltenberg.blogspot.no
.
AP og DNB kommer til å forsvare kursen så det er fremdeles tid til å shorte aksjen.
.
138.) Til Våpenkontoret i Odda. Søknad om bæretillatelse for pepperspray forbedret.
Her er listen over de 9 som mest sannsynlig står bak et eventuelt drap på meg.
137.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com ("Renset" og USENSURERTE TOC).
.
Satt sammen for NHH her i Bergen: runebjerkearresteres.blogspot.no
.
24.) Innholdsfortegnelse / TOC for arresterjensstoltenberg.blogspot.com (USENSURERTE TOC).
23.) NHH. Gi NHH 25% av netto DNB shorte gevinst!
22.) Å selge DNB Short. DNBs M.C.: 250 milliarder NOK.
21.) Tidslinje for Statsminister J.S./AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM.
20.) Innholdsfortegnelsen til runebjerkearresteres.blogspot.com
17.) ALGETA: Eksempel på DNM/Rune Bjerke - OSE/Bente Landsnes dags- OG måneds svindel.
15.) PGS/CRU/ITX - og Jens Ulltveit-Moe historien gjentar seg i REC...
13.) Jens Ulltveit-Moe i PGS svindelen.
9.) CRU/Crew Gold/JUM: Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM. Jens Ulltveit-Moe/Norges Fremste Seriesvindler og falsk OSE/Bente Landsnes børspause kursknusing i CRU/Crew Gold/JUM svindelen.
8.) 9 OSE/BenteLandsnes svindelpauser kvelte aksjonærenes og obligasjonseiernes håp i Nexus/CarlKroghArnet/BWO svindelen.
7.) NEXUS: Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM i CarlKroghArnet/BWOs NEXUS svindel.
6.) Norsk"Tillits"Mann i AGI/Artumas/Anne Øian/DNB svindelen.
5.) AGI: Norgesrekord(?) i DNB/RuneBjerke/AnneØian/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM ledet svindel. Den falske Børspausen KNUSTE kursen -77% FRA DEN ENE HANDELEN TIL DEN NESTE i AGI/Artumas/AnneØian svindelen!
4.) AGI/Artumas: Svindeltrekanten DNB-OSE-NTM i AGI/Artumas/AnneØian svindelen.
.
AP og DNB kommer til å forsvare kursen så det er fremdeles tid til å shorte aksjen.
.
Redigert 30.11.2017 kl 10:18
JUX*
30.11.2017 kl 14:21 754

.
"Hevn" I 2008 innførte APs Finanstilsyn og Statsminister Jens Stoltenbergs Finansdepartement shorteforbud i den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
DNB/R.B./DNM shortet og kursgruset "alle" aksjene på DNB eide og AP/DNB/B.L. kontrollerte OSE på vegne av AP/DNB.
Nå kan dere ta "hevn" ved å shorte DNB aksjen.
AP/DNB kommer til å bruke milliarder for å beskytte kursen for de vet at jeg skal bruke 44.000 fly forbanna DNB aksjonærer til å få arrestert de jeg skal ha arrestert...
.
APs PST vet at jeg prøver å få i stand et shorte-konsortium her i Bergen og at hjelp fra NHH får aksjen ned 50% mens mitt personlige mål er ny DNB ATL (siden 1993) på 16.60.
.
Hvis dere leser de to hovedbloggene mine så ser dere at jeg skriver i realiteten at AP/DNB okkuperer Norge og OSE.
En slik okkupasjon skal vi selvfølgelig IKKE godta.
.
De 99% ærlige i AP kan starte et nytt parti.
De 99% ærlige i DNB kan fortsette DNBs forpliktelser i de samme bankbygg men under et annet navn.
Etter at DNB har betalt ut kanskje 100 milliarder til svindelofre av AP/DNBs Svindeltrekant DNB/R.B./DNM - OSE/B.L./VPS - NTM er det fremdeles verdier i bunn så "DNB" går ikke konkurs. Derfor trenger ikke Bankenes Sikringsfond å komme på banen.
.
AP/DNB kommer til å forsvare kursen så det er fremdeles anledning til å shorte DNB aksjen.
.
.
.
Markedsverdien på DNB er 250 milliarder kroner så det er ikke særlig vanskelig å tjene 10 milliarder kroner på å shorte DNB nå.
AP/DNB er villig til å bruke milliarder på å forsvare kursen for de tror at en kurs kollaps i DNB aksjen er den letteste måten jeg kan få nok oppmerksomhet til å felle dem.
.
Den som ikke har greid å oppfatte at APs Statseide DNB og APs DNB CEO er SVÆRT tvilsomme, er ENTEN senile ELLER med en IQ på under 80.
Det betyr at FLESTEPARTEN av DNBs aksjonærer VET at de er aksjonærer i en RÅTTEN bank og at de som aksjonærer er VILLIGE svindel profitører.
.
Senile og folk med en IQ på under 80 bør bli forhindret av NAV i å investere i aksjer.
DNB svindel profitører unner jeg ALT VONDT... ……...........................................................................................................................................................................................................................................

Tråden gjelder Statsminister J.S./AP/DNB/OSE/NTM organisering av aksje og obligasjon svindel.
Statsminister J.S./APs kontroll over Riksadvokaten og Finanstilsynet og Økokrims Statsadvokater.
AP/DNBs kontroll over presse og media i Norge.
Drap (1994).
Valgfusk (2009).
Regjeringsbygget 22. Juli 2011.
.
.
Original trådtittel:
Ikke kjøp DNB! Berkshire Hathaway/Warren Buffett vurderer å shorte aksjen!
.
Redigert 30.11.2017 kl 14:24
NFL 007
01.12.2017 kl 20:16 670

.
Litt Q and A:
.
RE: Mandag forsvinner megler-ID fra handelsloggen
aagot
I dag kl 14:07 111
.
dersom du har holt på i 8 år med å få Rune Bjerke arrestert å ikke klart det, tyder det på at du har en dårlig sak.Og det er vel ikke så rart kanskje? Tror myndighetene har gjort en riktig avgjørelse når en ser på alt "mølet" du serverer her på forumet, god bedring.
.
.
Hei igjen aagot!
.
Du må bare komme med flere spørsmål hvis det er noe som fremdeles er uklart for deg...
Som du vet er APs mann i den AP kontrollerte Statsbanken DNB, Rune Bjerke, beskyttet av APs myndigheter og IKKE Norges myndigheter.
CEO DNB, og viktigste ledd i Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM, Rune Bjerke er i likhet med AP/DNBs Svindeltrekant DNM - OSE - NTM beskyttet av bl.a APs personlige Riksadvokat Tor-Aksel Busch og APs og "tabbens" Statsadvokater hos Finanstilsynet og Økokrim.
Capice?
.
.
129.) Fengsel OG Riksrett for Tor-Aksel Busch, Ingrid Schulerud og Jens Stoltenberg SNAREST!
.
Norges Riksadvokat Tor-Aksel Busch: 21 års ubetinget fengsel + Riksrett.
.
¤ 21 års ubetinget fengsel for Riksadvokat Tor-Aksel Busch for å ha beskyttet Statsminister Jens Stoltenbergs/AP/DNBs Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM gjennom sine medarbeidende og saboterende Statsadvokater i Økokrim og Statsadvokater i Kredittilsynet / Finanstilsynet. + M.m. etc. osv.
.
¤ 21 års ubetinget fengsel for Riksadvokat Tor-Aksel Busch for å ha organisert drapet på Jan Wiborg og for å ha stoppet drapsetterforskingen i København (J'accuse!). + M.m. etc. osv.
.
¤ 21 års ubetinget fengsel for Riksadvokat Tor-Aksel Busch for sammen med APs PST og Jens Stoltenberg ha latt ABB sprenge det de trodde ville bli en mindre bombe foran Regjeringsbygget 22. Juli 2011 i den VISSHET om at de da kunne innføres strengere overvåkingstiltak i Norge.
.
¤ Riksrett for Riksadvokat Tor-Aksel Busch for å ha sveket Norge - og løpt AP / Gro Harlem Brundtland / Jens Stoltenbergs kriminelle ærend i 30 år mens han var 10 år som Vise-Riksadvokat og 20 år som Riksadvokat. + M.m. etc. osv.
.
.
32.) Statsadvokat henrik horn: Beregnet 10 års ubetinget fengsel.
.
¤ Statsadvokat henrik horn stemples som korrupt etter et utall år som vitne og medhjelper til den AP/DNB ledete økonomiske kriminaliteten i Norge: 10 års ubetinget fengsel.
.
¤ Statsadvokat henrik horn er den eneste navngitte jeg tar med i denne listen som "bare" er korrupt og ikke direkte involvert i den AP/DNB organiserte økonomiske kriminaliteten i Norge. 10 års ubetinget fengselstraff kommer av at han - i utgangspunktet - er en høyt tiltrodd Statsadvokat.
.
.
33.) Korrupte Statsadvokater i Finanstilsynet og Økokrim: Beregnet 10 års fengsel.
.
I tillegg kommer et ukjent antall Statsadvokater plassert av kriminelle Riksadvokat tor-aksel busch i Kredittilsynet / Finanstilsynet og Økokrim med hovedoppgave å sabotere etterforsking av aksje og obligasjonsvindler godkjent av DNB / rune bjerke gjennom Svindeltrekanten DNB/DNM-OSE/VPS-NTM.
.
En av Statsadvokatene (sannsynligvis ikke henrik horn), skrev at mine påstander var dårlig begrunnet. Han sendte meg en mail med et vedlegg som jeg åpnet - vedlegget var tomt og datamaskinen begynte å fuske slik at jeg ble nødt til å skifte datamaskin - på internettkafeen.
.
Senere lette jeg etter mailen fra Statsadvokaten og mailen var - borte vekk...
Korrupte Statsadvokater som samarbeider med den AP/DNB organisert svindelen skulle vel gi hver enkelt Statsadvokat rundt 10 års ubetinget fengsel...
.
.
65.) Utregning av Investorsvindels skyld:
.
35%: Jens Stoltenberg, Statsminister.
20%: Rune Bjerke, CEO i den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
05%: Svindelgutta i DNM.
13%: Bente Landsnes, CEO i den DNB kontrollerte handelsplassen OSE/VPS.
05%: Svindelgutta på OSE "Markedsovervåking".
02%: Guro Steine, Kommunikasjonssjef og ansikt utad for OSE/VPS del av Svindeltrekanten.
10%: Riksadvokat Tor-Aksel Busch skyld i hvert selvmord utløst av Svindeltrekanten. Svindeltrekanten som Riksadvokaten BESKYTTET.
.
Redigert 01.12.2017 kl 21:56
NFL 007
02.12.2017 kl 15:52 644

.
I løpet av kommende uke kantrer både AP og DNB...
NFL 007
02.12.2017 kl 20:43 644

.
Se hva jeg greier å skrive på en lørdagskveld:
20 innlegg - og HVILKE innlegg det er...
.
.
158.) Kanskje på tide å få arrestert Jens Stoltenberg før han begynner å bombe Bergen?
157.) Kong Haakon tar over ledelsen av Norge og ledelsen av Krise Regjeringen.
156.) Kongen pensjoneres. Lenge leve Kong Haakon!
155.) Statsminister Erna Solberg avtrer som Statsminister og en Krise Regjering innsettes.
154.) Nedlegges og selges: Media City i Bergen.
153.) Tvangsnedlegges: NRK, TV2, A-pressen etc. osv. m.m.
152.) Arresteres + Okkupasjonsrett: TV2 Kringkastingssjef Olav Terjason Sandnes.
151.) Arresteres + Okkupasjonsrett: NRK Kringkastingssjef Tor Gjermund Eriksen.
150.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Eks Justisminister Grete Faremo.
149.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Eks PST sjef: Janne Kristiansen.
148.) Arresteres + Okkupasjonsrett: PST sjef Marie Benedicte Bjørnland.
147.) 15 Års fengsel + Okkupasjonsrett: OSE CEO Bente Landsnes.
146.) 15 Års fengsel + Okkupasjonsrett: DNB CEO Rune Bjerke.
145.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Politimester i Bergen Kaare Songstad.
144.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Politimester i Oslo: Hans Sverre Sjøvold.
143.) Arresteres + Riksrett + Okkupasjonsrett: Ingrid Schulerud.
142.) Arresteres og aldri frigis: Riksadvokat Tor-Aksel Busch.
141.) Arresteres og aldri frigis: NATOs Jens Stoltenberg.
140.) Deltakelse i APs okkupasjon av Norge sidestilles Landssvik. Okkupasjonsrett innføres.
139.) Fra AP Nepotisme til kriminell AP Okkupasjon av Norge.
.
138.) Til Våpenkontoret i Odda. Søknad om bæretillatelse for pepperspray forbedret.
Her er listen over de 9 som mest sannsynlig står bak et eventuelt drap på meg.
137.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com ("Renset" og USENSURERTE TOC).
132.) Jeg skriver "Provocation entrapment" for NSA. Jens Stoltenberg vet hva det er men han får ikke advart alle...
131.) Slettet og flyttet opp: Innholdsfortegnelsen.
127.) Jeg fikk NSA til å overvåke Jens Stoltenberg 24/7 f.o.m. April 2014.
.
NFL 007
05.12.2017 kl 21:58 533

.
.
164.) Siv Jensen truet Jens Stoltenberg med HVA foran Stortingsvalget i 2009?
163.) "Fingeravtrykkene" til Nina Skage, H.S. Sjøvold og Jens Stoltenberg.
162.) Hvis NHH nekter å felle AP/DNB blir Nina Skage og Frøystein Gjesdal arrestert OG stilt for Okkupasjonsrett. I tillegg vil NHH bli forvist fra Bergen.
Capice?
161.) Jens Stoltenberg: Fri Barneoppdragelse > Steinerskolen > Keynesianer > AUF medlemsfusk > Organiserer økonomisk kriminalitet gjennom Statsbanken DNB > Fullfører indre okkupasjon av Norge > CD beskyttet > NATO Generalsekretær = Kastrering av NATO? + Russisk invasjon av allerede AP/DNB okkuperte Norge?
160.) Okkupasjonsrett straff settes til 10 ELLER 20 år fengsel. Dommen er endelig og kan ikke ankes.
159.) Okkuperer Jens Stoltenberg Norge for Vladimir Putin/FSB?
NFL 007
07.12.2017 kl 21:57 486

.
Etter å ha forspist meg på Peppes Pizza (UMOE) greier jeg fremdeles å kjempe for Norges Fremtid!
.
.
167.) Følgende vil sannsynligvis bli stilt for Okkupasjonsrett.
Hvis det KUN er en indre okkupasjon gjennomført av Statsminister Jens Stoltenberg for AP/DNB blir straffen på minimum/maksimum 10 års fengsel.
Hvis Statsminister Jens Stoltenberg gjennomførte en indre okkupasjon av Norge i påvente av en INVASJON fra hans Russiske venn Vladimir Putin/FSB blir straffen på minimum/maksimum 20 år.
166.) Camilla Stoltenberg soner i Frihet mot at hun får innført forbud mot giftemål mellom søskenbarn i Norge - OG i atommakten Pakistan.
165.) Valgfusket som kostet 77 liv og førte til indre okkupasjon av Norge.
164.) Siv Jensen truet Jens Stoltenberg med HVA foran Stortingsvalget i 2009?
.
Hva var det Siv Jensen truet Statsminister Jens Stoltenberg med før Stortingsvalget i 2009?
.
NFL 007
08.12.2017 kl 21:51 454

.
Noen tror at aksje og obligasjonsvindel er det eneste jeg interesserer meg for, men det er ikke tilfelle.
Jeg bruker bare det å få arrestert Norges største kriminelle oppsop til å få de jobbene jeg ønsker å få i USA for Fremtiden.
.
.
Bloggens tittel:
Åsmund Agdestein. Litt som "Slumdog Millionaire", Espen Akseladd og gutten i "Keiserens nye klær".
.
Norges Fremste Fremtidsredder skaper: "Norway 2025 - TRULY the best Modern Nation in the World."
.
norgesukjentehelt.blogspot.no
.
27.) Kan en Nordmann, med endel hjelp, forandre Fremtiden for både Norge og Verden?
26.) Et bevis på at jeg er både forfengelig og 2% ren og ublandet beksvart ondskap.
25.) Til APs PST: Ryktet om min kommende død er sterkt overdrevet.
24.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com ("Renset" og USENSURERTE TOC).
23.) Innholdsfortegnelse / TOC for norgesukjentehelt.blogspot.no
22.) Paret som vil endre verden: Meg+Karen "If YOU Want MY Future, Forget MY Past" Helene-Agdestein(?).
21.) Hvis Erna Solberg politianmelder meg for klåing #MeToo på 70-tallet:
20.) "Karen Helene Agdestein(?)" er IKKE "Provocation Entrapment"!
19.) Ao Tan Khu. 7 År i utlandet. Strandrydderen som gjorde landsbyen rik.
18.) Tilfeldig? 3 x Youtube: "Professor" (+) "unstoppable" (=) "Heroes".
17.) 1993/94: Forelsket K.H.-A(?) og meg oss i Stemmemyren Svømmehall?
16.) 30.Nov.> Karen Helene-Agdestein(?) forgiftet meg ikke på Peppes Pizza denne torsdagen heller...
SLETTET: "Renset" og flyttet til 23: 15.) Innholdsfortegnelse til nye >>> norgesukjentehelt.blogspot.com
14.) Begrunnelse for Søndagens ønske om overvåking av politiet av mitt bosted om natten.
13.) NY Søknad om kjøps og bæretillatelse på tåregass / pepper spray.
12.) År 2100: Kåringen av Top 5 viktigste Nordmenn i det 21. Århundre.
11.) 1977-78 NGS: Valgte Erna Jens som erstatning for meg, Cesar?
10.) 1973. Har Erna vært forelsket i meg, Cesar, i 44 år?
9.) Jeg vil heller kveles av Erna enn å gå inn i Norsk politikk!
8.) Jeg er Sosialist, men stemte denne gangen blankt i protest mot kriminelle Norske AP politikere VS. barnslig naive Norske H, FRP, SV, V, SP osv. politikere...
7.) Barnslig naive Fylkesmann Lars Sponheim har fått oversendt mine klager på to NAV vedtak. Klagene står i dette innlegget.
6.) Til Vibeke Mæle: Skal vi sammen sende Ola Mæle blakk og gråtende til NAV?
5.) Jeg og Amerikansk UD VS. Jeg og APs UD.
4.) Kunne jeg ha forhindret selvmordet til Jørgen Brundtland i 1992?
3.) NFL kjeftet på Dag Otto Lauritzen 12. September 2017. NFL: Norges Fremste Langdistansesyklist.
2.) Photos of three international sports legends from Norway, Slovenia and New Zealand.
1.) Jeg har reist i 92 land. Jeg har krysset 50 land på sykkel utenfor Vest-Europa. Jeg har syklet tilsammen vel 150.000 kilometer utenfor Vest-Europa. Jeg har overnattet på vel 2.000 steder siden 1961.
.
Redigert 08.12.2017 kl 21:52
NFL 007
10.12.2017 kl 00:17 407

.
Selg DNB aksjen short snarest.
Det er forholdsvis enkelt: Jens Stoltenberg, Rune Bjerke, Bente Landsnes og Tor-Aksel Busch vet at jeg skal bruke vreden til 40.000 fly forbanna DNB aksjonærer for å få bl.a. de fire arrestert. Derfor kommer de til å beskytte DNB kursen så lenge som overhode mulig. Dermed kan dere lempe ut DNB aksjer og finne kjøpere for aksjene.
.
Statsminister Jens Stoltenberg satte opp en form for indre okkupasjon i Norge - så alt du tror er velfungerende er i virkeligheten korrumpert .
Jeg har prøvd å få i sammen et shorte konsortium her i Bergen, men jeg vet ikke hvordan det går.
Jeg foreslo at de skulle samarbeide med NHH mot at NHH får 25% av netto shorte gevinst, men det var før jeg fikk mistanke om at direktøren, ansatt i September 2013, er en del av Statsminister Jens Stoltenbergs indre okkupasjonsstyrke.
.
.
Satt sammen for NHH:
.
Redigert 13.12.2017 kl 00:43
Dogsther
10.12.2017 kl 01:48 380

Du er på feil forum. Legg inn dine tanker og synspunkter på Nyhetsspeilet.no. Der vil du bli lest og hyllet. Du vil til og med treffe på dem, som kan fortelle deg, at det faktisk er enda verre enn du trodde.
NFL 007
10.12.2017 kl 03:53 362

Hei Dogsther!
(Hvordan slår man av autokorrigering på nettbrett?)
"Nyhetsspeilet"?
Jeg tror ikke de er interessert i aksjer.
Så vidt jeg husker krever de opphavsretten til alt som blir postet der og det er uaktuelt for meg.
Nå tolker jeg din kommentar som hånlig, så kanskje du kan forklare hvor jeg tar feil?
Jeg henter også opp min WRL/AGI tråd og så kan du gå igjennom punkt for punkt hvor jeg tar feil siden du er en WRL ekspert...
NFL 007
12.12.2017 kl 15:52 173

.
Det er 30 år siden "Gordon Gekko" sa "Greed is good" i filmen "Walle Street".
.
Det er 11 år siden Statsminister Jens Stoltenberg sa "Greed is good" og plasserte sin "Siamesiske tvilling" Rune Bjerke i den Statseide banken DNB.
Slik skapte Jens Stoltenberg Statsbanken DNB om til den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
Rune Bjerke sin hovedoppgave var å skape Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM.
Jens Stoltenberg/Rune Bjerke/Bente Landsnes sin Svindeltrekanten har svindlet Norges befolkning for beregnet over 100 MILLIARDER kroner.
Penger som APs Statseide bank DNB skal erstatte.
Med så mye negativ "good will" som det er mulig å få, hva er banken da verdt?
Mitt personlige mål er ny DNB ATL 16.60.
.
DNB aksjonærer unner jeg ALT vondt - for de som er SÅ sløve at de ikke har forstått at det er noe galt med Rune Bjerke og den AP kontrollerte Statsbanken DNB fortjener ikke å ha ledig kapital til investeringer. Alle de andre DNB aksjonærene er bevisste svindelprofitører og de kan brenne i H...
Jeg skal bruke vreden til 40.000 fly forbanna eks DNB aksjonærer til å få NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg, som jeg regner som Vest-Europas farligste person siden Hitler, arrestert.
Arresteres skal også Rune Bjerke, Bente Landsnes, Riksadvokat Tor-Aksel Bush, Politimester i Oslo, Politimester i Bergen, Sjef for APs PST og diverse annet kriminelt oppsop som Statsminister Jens Stoltenberg forsøplet Norge med under sin "Indre okkupasjon" av Norge.
.
.
Skrevet for NHH her i Bergen der jeg regner direktøren som en av Jens Stoltenbergs okkupanter:
.
Redigert 13.12.2017 kl 00:41
NFL 007
13.12.2017 kl 00:18 123

"Greed is good!"
AP/DNB & Co vet at jeg skal bruke vreden til 40.000 illsinte eks DNB aksjonærer til å få de arrestert.
Derfor er de villige til å bruke mange milliarder på å beskytte DNB kursen.
Det er dermed mulig å shorte og lempe ut "100" millioner DNB aksjer uten å bevege kursen så alt for mye.
.
MEN så snart de begynner å bli arrestert knekker kursen i sammen for ingen beskytter kursen når 40.000 illsinte aksjonærer forsøker å bli kvitt bevisene på at de er enten SÅ senile/sløve at Staten bør bli formynder ELLER at de er villige svindelprofitører.
.
Senile og sløvheter tar Staten seg av og villige svindelprofitører fortjener å tape ALT, så ha INGEN medynk med eks DNB aksjonærene!
.
Selv fikk jeg mine DNB B-aksjer nullet i 1993. Jeg kjøpte de på 0.50 og solgte nesten alle på 0.94 fredagen før Hvistendahl nullet DNB B-aksjen.
Selv mener jeg han skulle ha nullet Preferanse aksjene også...
.
Redigert 13.12.2017 kl 00:42
NFL 007
I går kl 00:14 52

Går det an å shorte Bitcoin?